Šéf Force Indie Vijay Mallya je velice potěšen tím, že v příští sezoně pojede v týmu HRT Ind Narain Karthikeyan. Ten se do F1 vrací po pěti sezonách.
V nadcházející sezoně se chystá premiérová Velká cena Indie a šéf Force Indie je velice rád, že se jí zůčastní i domácí pilot. Bude jím Narain Karthikeyan, který již v F1 jezdil v roce 2005, tehdy ještě za tým Jordan. Vrací se tak po pěti letech (více zde).
"Jsem rád že se Narain vrací do F1 a přeji mu v nové sezoně hodně štěstí," uvedl Mallya na Facebooku indické stáje. "Indie může být hrdá na to, že bude mít při své premiérové velké ceně na trati svého domácího jezdce a indickou stáj."
Karthikeyan ve voze Jordan v sezoně 2005. Z týmu Jordan se později stala současná Force India
Mallya dále potvrdil, že i on s Karthikeyanem vyjednával o návratu. "Ano, s Narainem jsem sice mluvil, ale došel jsem k závěru, že ve fázi vývoje, ve které se Force India nachází, by jeho angažování jako závodního pilota nebylo moc výhodné. Brzy bychom měli oznámit, kteří piloti budou řídit naše vozy v sezoně 2011.
Očekává se, že u týmu Force India budou jezdit Adrian Sutil a Paul di Resta, ovšem Vitantonio Liuzzi má stále platnou smlouvu pro sezonu 2011.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.