Šéf Force Indie Vijay Mallya je velice potěšen tím, že v příští sezoně pojede v týmu HRT Ind Narain Karthikeyan. Ten se do F1 vrací po pěti sezonách.
V nadcházející sezoně se chystá premiérová Velká cena Indie a šéf Force Indie je velice rád, že se jí zůčastní i domácí pilot. Bude jím Narain Karthikeyan, který již v F1 jezdil v roce 2005, tehdy ještě za tým Jordan. Vrací se tak po pěti letech (více zde).
"Jsem rád že se Narain vrací do F1 a přeji mu v nové sezoně hodně štěstí," uvedl Mallya na Facebooku indické stáje. "Indie může být hrdá na to, že bude mít při své premiérové velké ceně na trati svého domácího jezdce a indickou stáj."
Karthikeyan ve voze Jordan v sezoně 2005. Z týmu Jordan se později stala současná Force India
Mallya dále potvrdil, že i on s Karthikeyanem vyjednával o návratu. "Ano, s Narainem jsem sice mluvil, ale došel jsem k závěru, že ve fázi vývoje, ve které se Force India nachází, by jeho angažování jako závodního pilota nebylo moc výhodné. Brzy bychom měli oznámit, kteří piloti budou řídit naše vozy v sezoně 2011.
Očekává se, že u týmu Force India budou jezdit Adrian Sutil a Paul di Resta, ovšem Vitantonio Liuzzi má stále platnou smlouvu pro sezonu 2011.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.