Mark Webber v rozhovoru pro rádio BBC vrátil k problematickým okamžikům sezóny, které nastaly po vzájemné kolizi s týmovým kolegou v Turecku, a také před Velkou cenou Japonska, kdy se zranil na kole.
"Nikdy jsem nepřemýšlel o tom, že bych šel někam jinam. Věděl jsem, že si tam musím věci vyřídit sám. Jak už jsem párkrát řekl, tým a já jsme se toho letos hodně naučili o tom, jak na této úrovni závodit stále na čele," říká Webber.
"Ferrari a McLaren zažívali s dvěma konkurenceschopnými piloty zklamání - nemluvím teď o Lewisovi a Fernandovi před pár lety. Ferrari zde máme přes 50 let, Red Bull 5 minut, takže jsme se toho letos hodně naučili. A věděl jsem, že jako tým letos dětské bolesti zvládneme a půjdeme dále.
Nikdy mě tedy nenapadlo, že bych měl jít někam jinam. A tým? Myslím, že jejich reakce v tu dobu byla tvrdá, protože tým odváděl tak dobrou práci, když nám oběma dal šanci vést si opravdu, opravdu dobře - a když dojde k něčemu takovému, je to velmi, velmi neobvyklé - proto ta reakce."
Webber v posledním závodu sezóny 2010 v Abú Zabí
Před závodem v Japonsku měl nehodu na kole, kterou zatajil. Podle pilota Red Bullu to bylo správné - v tak soutěživém prostředí Formule 1 by to lidé těžko dokázali pochopit: "Lidé by se vyptávali, už tak jsme čelili spoustě otázek a výslechům.
A Christian... někdy je i trocha informací nebezpečná. Měl toho tolik na talíři a ještě mu hodit tohle - je to jednoduché nyní říct, že by to bylo skvělé informovat o tom lidi, nejlepší taktikou však bylo o tom pomlčet.
Není to žádný problém týkající se důvěry, ztráty důvěry ve vztahu. Je to jako v boxu - máte-li nějaké bolavé místo, proč to dávat všem vědět, když nejde o všechno? Což byl můj případ," vysvětluje Webber, který na závěr dodal, že se do důchodu ještě nechystá a rád by závodil i v roce 2012.
Tip: Podcast obsahující včerejší 52min rozhovor s Markem Webberem (v angličtině) si můžete stáhnout ze stránek BBC zde (mp3, 24 MB).
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.