Felipe Massa letos nezažil zrovna povedenou sezonu, jeho týmový kolega Alonso bojoval pravidelně o čelní příčky a dokonce i o titul, zatímco Massa jakoby se stále zotavoval z těžké nehody, kterou utrpěl v létě roku 2009 v Maďarsku. Teď Brazilec prohlásil, že necítí žádný tlak na zlepšení výsledků.
Během sezony se dokonce objevovaly spekulace, podle kterých mělo být sedadlo Massy v jednom z rudých monopostů pod tíhou výborných výkonů Alonsa nahnuté. Felipe získal o celých 108 bodů méně než Fernando.
Massa, který už závod F1 nevyhrál více než dva roky, si je podle vlastních slov jistý, že si ho Ferrari podrží i pro další sezony. „Nemyslím si, že by můj výkon v sezoně 2011 byl klíčový. Dá se říct, že jsem byl v podobné situaci často. Vzpomínám si na začátek roku 2006. Hodně lidí říkalo, že to bude moje první a poslední sezona u Ferrari. Potom jsem ale v té sezoně vyhrál nějaké závody a zůstal v týmu na dlouho dobu,“ připomíná všem Brazilec.
„V roce 2008 to bylo podobné, byl jsem pod velkým tlakem. Zvláště po nepovedeném začátku roku, ale dokázal jsem se přesto přenést a nakonec jsem bojoval s Lewisem Hamiltonem až do posledního kola o titul mistra světa.“
„I před tímto rokem spoustu lidí říkalo, že pro mne bude velmi složité, se opět po mé nehodě z Budapešti z minulého roku posadit za volant monopostu F1. Musím se přes to přenést a pokračovat dál,“ dodává bojovně vicemistr světa z roku 2008.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.