Šéf Red Bullu Christian Horner věří, že se Mark Webber po letošním zklamání a porážce od svého kolegy Sebastiana Vettela příští rok znovu zapojí do boje o mistrovský titul.
O svém australském pilotovi, kterému je 34 let, prohlásil pro Autosport: "Jezdí úžasně. Tento rok musel podávat výkony za výjimečně obtížných okolností a myslím, že se z některých letošní lekcí poučí a v roce 2011 na nich bude stavět.
Myslím, že potřebuje trochu času na přemýšlení, ale když bez emocí ohlédne zpět za letošním rokem, může být velmi pyšný na to, co dokázal. Vyhrál čtyři velké ceny, korunu posetou klenoty v Monaku, kde byl jasně nejlepší a bojoval o titul až do posledního závodu."
Podle Hornera jej zklamání přejde a v roce 2011 se vrátí plný síly: "Mnoho pilotů z nejlepší pětice se může ohlédnout za sezónou a přemýšlet o tom, co kdyby. Všichni zažívali během roku těžkosti. Jediný okamžik, kdy v šampionátu vedl Sebastian, byl ten po Abú Zabí.
Mark vedl několik měsíců během léta. Samozřejmě, že je zklamaný, že nedosáhl vrcholného cíle, ale podle mě jezdil tento rok velmi, velmi dobře. Dobije si své baterky a v roce 2011 se vrátí bohatší o to, co se letos naučil. A myslím si, že na to bude tlačit stejně tvrdě a bude stejně rychlý."
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.