Felipe Massa věří, že letošní mizerné výsledky skončí zároveň se sezónou a příští rok bude začínat znovu s čistým štítem. Odmítá, že by měl být Fernando Alonso jasnou jedničkou týmu už od začátku sezóny 2011.
Massovi se letos vůbec nedařilo, Alonso ho svými výkony velmi záhy zcela zastínil. Přestože je Španěl ve Ferrari první rok, rychle se s týmem sžil. Vedoucí muž šampionátu má před svým týmovým kolegou, který je na šesté příčce, náskok 103 bodů.
Brazilec, jež loni prodělal těžkou nehodu v kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska a druhou polovinu sezóny 2009 sledoval jen v televizi, však stále věří, že se vzchopí ke svým dřívějším výkonům.
„Vím, co dokážu, a vím, že mohu bojovat o titul a o vítězství, jak jsem to dělal mnohokrát. Média sledují jen to, co se děje teď. Nikdy si nepamatují minulé. Nevidí do budoucnosti, sledují jen závod po závodě. Takže se o to moc nestarám. Starám se o to, kdo jsem a na co mám. Pokud vyřeším problém, který jsem měl letos, vím, že budu znovu bojovat. A o to se snažím,“ řekl Massa.
Brazilský závodník neztrácí důvěru v sebe sama. Odmítá, že by měl Alonso jistou pozici týmové jedničky už do začátku příštího roku. Připomíná, že ani Räikkönenovi se takového přístupu po jeho vítězné první sezóně v týmu nedostalo, Fin naopak rok po zisku titulu podporoval v boji o celkové vítězství Massu.
„Lidi zapomínají. V roce 2007 vyhrál Kimi a v roce 2008 jsem o titul bojoval já. Tohle není poprvé, co se mi takové věci dějí. Samozřejmě, že je velmi dobrý závodník (Alonso), ale já měl vždycky silné kolegy – Michaela, Kimiho. Být kolegou skvělých závodníků není pro mě nic nového. I já byl vždycky dobrý,“ řekl Massa.
Massa: S dobrým týmovým kolegou nemám problém. Já jsem také dobrý
Jezdec Ferrari přiznává, že nepřekonatelným problémem pro něj letos byly pneumatiky, které se mu nedařilo zahřát na správnou teplotu. Věří, že přechod k novému dodavateli pro něj bude úlevou.
„Má to velkou zásluhu na tom, co se letos dělo. Z loňských pneumatik na letošní to byla velká, velká změna a pro mě nejhorší věc. Jsem si jistý, že tohle bude další velká změna, zkusíme Pirelli a doufám, že se to otočí,“ potvrdil kolega Fernanda Alonsa.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.