Spolumajitel stáje ART, která jezdí v GP2, Nicolas Todt si myslí, že celá Formule 1 je dnes pohlcena závislostí na sponzoringu, a že se od toho vyvíjí i jezdecké složení.
Dnešní F1 je bezesporu hlavně o penězích. Občas tak o pozici u týmu rozhodují hlavně peníze na úkor jezdeckého umu. Své o tom ví i testovací jezdec Ferrari a spolumajitel stáje ART Grand prix, Nicolas Todt.
"Dnešní doba tomu napomáhá, zvláště u malých týmů. Paradoxně je nyní, kdy je ve Formuli 1 více závodních míst, těžší dostat místo. Nerozhoduje totiž jen talent, ale i movitost sponzora." řekl Francouz Autosportu.
Ukázkovým příkladem takového pilota je Jules Bianchi: "Jules Bianchi je rychlý, talentovaný jezdec, ale potřebuje si sehnat bohatého sponzora, jinak nemá šanci. Bohužel, je to tak. Máte dvě možnosti, buď jste od velmi mladého věku vychováván týmem jako Red Bull, Ferrari nebo Mclaren, nebo musíte zajistit určitou částku pro tým. A to je právě to, co zavírá většině mladých pilotů cestu do F1.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.