Bývalý vícenásobný mistr světa Jack Brabham míní, že Mark Webber spálil v Koreji své šance na zisk premiérového titulu mistra světa.
Podle mistra světa z let 1959, 1960 a 1966 má už australský pilot po nadějích. Pro Australian Associated Press uvedl: "[Webberovo vítězství] by pro mě a Austrálii znamenalo mnoho, žel svou reálnou šanci minulý víkend zahodil."
Brabham, který žije na Zlatém pobřeží jižně od Brisbane ve státě Queensland, nekomentuje příliš často dění ve Formuli 1. Tentokrát vyjádřil své obavy, že Webber přišel o životní šanci na zisk mistrovského titulu. Jediným dalším Australanem, který se stal mistrem světa, zatím zůstává Alan Jones.
"Opravdu za ním stojím a doufám, že na něj dosáhne, pokud se mu to však nepovede letos, už se mu to podle mě nepovede nikdy. Měl čtrnáctibodový náskok a nyní opět ztrácí, což dělá situaci velmi, velmi obtížnou.
Mark je v současnosti velmi dobrým pilotem, žel dělá chyby, a ta víkendová ho pravděpodobně bude stát šampionát. Je to škoda, opravdu, protože Vettel nedojel a jediné, co měl Mark udělat, bylo ještě jednou dojet před Vettelem a bylo by to doma."
Webberův zablácený vůz RB6 po havárii v Koreji
Podle Brabhama bude brzy 34letý Webber nekonkurenceschopným vůči mladším hvězdám, jakými jsou Vettel a Alonso: "Lidé jako Alonso jsou mladí a Mark již nyní pomalu opravdu stárne. Možná se mu podaří ještě jeden rok, ale s každou sezónou bude starší - a tohle je sport mladých mužů.
Závodí proti 21letým a 22letým, má před sebou hodně práce. Musí skončit před Alonsem a také před Vettelem a to nebude jednoduché."
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.