Bratři Schumacherové se shodnou, že pro Red Bull by bylo nejlepší podpořit jen jednoho jezdce v boji o titul – Marka Webbera. Michael Schumacher dodává, že na takové rozhodnutí mělo dojít už dávno.
Situace v letošním šampionátu jezdců je stále neuvěřitelně vyrovnaná. Do Koreje mířil jako lídr tabulky Mark Webber s náskokem čtrnácti bodů na Fernanda Alonsa i Sebastiana Vettela. Ze závodu se vlastní chybou brzy vyřadil, Vettel závod vedl. Zdálo se, že mladému Němci se povede strhnout průběžné prvenství na svou stranu. Pak se ale o slovo přihlásila závada na motoru a Vettel taktéž odstoupil. Pro Red Bull je to trojitá tragédie. Nebodoval Webber, Vettel ani tým v poháru kontruktérů. Závod vyhrál Fernando Alonso a sesadil tak Webbera z vedoucí pozice v průběžné tabulce. Australan ztrácí jedenáct bodů. Mnohem hůř je však na tom jeho kolega Vettel, který je o dalších čtrnáct bodů pozadu a patří mu čtvrtá příčka za Lewisem Hamiltonem. Vettelův krajan Ralf Schumacher se domnívá, že matematika hovoří dost jasně a Red Bull by se měl v posledních dvou závodech soustředit na podporu Marka Webbera.„Red Bull teď musí vsadit na jednu kartu – Marka Webbera. Sesbastian by měl posbírat tolik bodů, kolik bude moct, ale Red Bull se musí postarat, aby Webber získal titul,“ citoval bývalého závodníka německý Bild.
Šéf týmu Red Bull Christian Horner je v nezáviděníhodné pozici
Ke stejnému závěru došel i Schumacherův starší bratr Michael. „Je mi Sebastiana líto,“ řekl sedminásobný šampion televizi Sky. „Musím připomenout situaci, která nastala téměř před deseti lety. Každý si myslel, že Ferrari zešílelo, když pomýšlelo na šampionát tak brzy. Kdyby ale Red Bull udělal to samé, měli by teď mnohem menší vrásky,“ prohlásil nynější jezdec Mercedesu.Situací téměř před deseti lety měl Schumacher na mysli sezónu 2002, kdy bylo Ferrari široce odsouzeno za úhybný manévr Rubense Barrichella, které zajistilo Schumacherovi maximum bodů z rakouské velké ceny. Red Bull nicméně neplánuje ani v posledních dvou závodech začít preferovat jednoho ze svých jezdců. V neděli to v Koreji vyloučil Christian Horner.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.