Bratři Schumacherové se shodnou, že pro Red Bull by bylo nejlepší podpořit jen jednoho jezdce v boji o titul – Marka Webbera. Michael Schumacher dodává, že na takové rozhodnutí mělo dojít už dávno.
Situace v letošním šampionátu jezdců je stále neuvěřitelně vyrovnaná. Do Koreje mířil jako lídr tabulky Mark Webber s náskokem čtrnácti bodů na Fernanda Alonsa i Sebastiana Vettela. Ze závodu se vlastní chybou brzy vyřadil, Vettel závod vedl. Zdálo se, že mladému Němci se povede strhnout průběžné prvenství na svou stranu. Pak se ale o slovo přihlásila závada na motoru a Vettel taktéž odstoupil. Pro Red Bull je to trojitá tragédie. Nebodoval Webber, Vettel ani tým v poháru kontruktérů. Závod vyhrál Fernando Alonso a sesadil tak Webbera z vedoucí pozice v průběžné tabulce. Australan ztrácí jedenáct bodů. Mnohem hůř je však na tom jeho kolega Vettel, který je o dalších čtrnáct bodů pozadu a patří mu čtvrtá příčka za Lewisem Hamiltonem. Vettelův krajan Ralf Schumacher se domnívá, že matematika hovoří dost jasně a Red Bull by se měl v posledních dvou závodech soustředit na podporu Marka Webbera.„Red Bull teď musí vsadit na jednu kartu – Marka Webbera. Sesbastian by měl posbírat tolik bodů, kolik bude moct, ale Red Bull se musí postarat, aby Webber získal titul,“ citoval bývalého závodníka německý Bild.
Šéf týmu Red Bull Christian Horner je v nezáviděníhodné pozici
Ke stejnému závěru došel i Schumacherův starší bratr Michael. „Je mi Sebastiana líto,“ řekl sedminásobný šampion televizi Sky. „Musím připomenout situaci, která nastala téměř před deseti lety. Každý si myslel, že Ferrari zešílelo, když pomýšlelo na šampionát tak brzy. Kdyby ale Red Bull udělal to samé, měli by teď mnohem menší vrásky,“ prohlásil nynější jezdec Mercedesu.Situací téměř před deseti lety měl Schumacher na mysli sezónu 2002, kdy bylo Ferrari široce odsouzeno za úhybný manévr Rubense Barrichella, které zajistilo Schumacherovi maximum bodů z rakouské velké ceny. Red Bull nicméně neplánuje ani v posledních dvou závodech začít preferovat jednoho ze svých jezdců. V neděli to v Koreji vyloučil Christian Horner.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.