Felipe Massa dal jasně najevo, že po skončení letošní sezóny odmítá hrát dále ve Ferrari týmovou dvojku po boku Fernanda Alonsa.
Brazilec nedávno přiznal, že si je vědom toho, že má letos po šancích na titul. Prezident Ferrari Luca di Montezemolo také nedávno prohlásil, že chce vidět "silného Massu, který bude soupeře obírat o body," čímž by pomohl Alonsovi.
Massa však nyní tvrdí, že příští rok bude znovu připraven na boj o titul, jakmile vyřeší svůj problém s pneumatikami. "Určitě nejsem ve Ferrari druhým Rubensem Barrichellem," uvedl pro Sport Bild. "Pokud by k tomu mělo dojít, přestal bych jezdit. Nepřipadá v úvahu, abych závodil kvůli druhým místům."
"Fernando je určitě velmi dobrý. Není však lepší, než mí předchozí týmoví kolegové. Pouze já nyní nejsem tak dobrý, jako obvykle. Mám velké problémy s pneumatikami. Pro můj jízdní styl jsou i ty měkké příliš tvrdé. Jsem si jistý tím, že spousta dalších pilotů měla ten stejný problém. Nemyslím si například, že by Michael zapomněl jezdit," odhalil příčiny svého současného trápení pilot Ferrari.
Se svou rolí pro zbývající čtyři závody v letošní sezóně je však srozuměn: "Budu-li před ostatními piloty, ale za Fernandem, takže budu brát soupeřům body, bude to pro Fernanda samozřejmě dobře. Budu se o to pokoušet."
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.