Felipe Massa se ve svém deníku na oficiálních stránkách Ferrari vrací k Velké ceně Singapuru, která mu nevyšla dle představ hlavně kvůli kvalifikačním technickým problémům, které jej poslaly na konec startovního roštu.
Felipe v Singapuru zůstal až do úterní noci, protože chtěl zvládnout ještě jednu promo akci pro svého osobního sponzora - Richarda Milleho. Nato odletěl do Monaka, kde bude odpočívat před Velkou cenou Japonska.
"Můj víkend v podstatě skončil už v sobotu odpoledne, kdy jsem kvůli závadě na voze zůstal stát na trati bez jediného měřeného kola. Nejsem však ten typ, který by se hned vzdával. Po sobotní poradě s inženýry jsme se rozhodli pro podobnou strategii, kterou letos využil můj týmový kolega Fernando v Monaku, kde se také nekvalifikoval.
"Marina Bay je rovněž městským okruhem a cítili jsme, že bude vysoká šance na výjezd safety-caru, což by mi při riskantní strategii mohlo pomoci přinejmenším získat pár míst.
Tento risk v neděli příliš nevyšel, protože jsem zajel ihned přezutí na tvrdší pneumatiky, ale Safety car vyjel na trať příliš brzy - možná o jedno či dvě kola dříve. Jinak jsem se mohl dostat před Hülkenberga a měl bych úplně jiný závod.
Místo toho byl poměrně nudný, ale velmi náročný. Zůstal jsem trčet ve vláčku pomalých vozů bez šance na předjetí. V takovém horku a vlhkosti se při následování jiného vozu cítíte ještě hůře. Navíc jsem celý závod musel odjet na jediné sadě pneumatik. V jeho závěru jsem měl tedy opravdu co dělat, abych vůz udržel na trati. Pro lepší pochopení toho, jak obtížné jsem to měl na starých pneumatikách, si všimněte rychlosti Kubicy poté, co obul čerstvou sadu.
Nakonec jsem získal pár míst navíc díky rozhodnutí komisařů po závodě, i když osobně to pro mě moc neznamenalo vzhledem k tomu, že mám po nadějích na zisk titulu. Jsou to ale důležité body pro Ferrari v šampionátu konstruktérů," uvedl Massa.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.