Španělský pilot, poté co zvítězil v Monze, je pln odhodlání a plně důvěřuje týmu.
Vítězství v Monze, jakoby naplnilo energií Fernanda Alonsa. Španělský pilot se znovu vydal do Maranella, aby se podělil o své pocity a vítězství se všemi, kteří se na tom podíleli. Našel si i chvilku, aby popsal své dojmy na svém blogu, který se nachází na oficiálních stránkách Ferrari.
Fernando především zdůraznil, že nikdy nepřestal věřit v potenciál týmu a ve své možnosti bojovat o titul i po zkaženém závodě ve Spa: „Přijel jsem do Maranella v neděli 5. září, pln nadějí v naše šance znovu se vrátit do bojů o titul, ale zároveň jsem dobře věděl, že to bude hodně těžké. Teď, dva dny po obrovské radosti, kterou nám Monza přichystala, můžeme směle říci, že jsme udělali pořádný krok vpřed. Ve Spa se nám nedařilo, bylo tak obtížné odhadnout, jaký progres jsme po pauze udělali. Musíme se teď zlepšovat a pokusit se zopakovat, to co se nám povedlo v Monze, i v následujících pěti závodech“.
Hodně nadějí Fernando vkládá do konce sezóny, výsledky posledních závodu ho v tomto směru pouze utvrzují: „I přesto, že jsme ve Spa nebodovali, byl jsem to právě já a Ferrari, kdo v posledních čtyřech závodech, získal největší bodovou nadílku. To co mi dává největší naději, je fakt, že se tak stalo na tratích s naprosto odlišným charakterem, potvrdila se tak všestrannost našeho vozu“.
Během dnů strávených v sídle týmu, si Fernando našel způsob, jak se znovu zapojit do přípravy pro následující závody. Na simulátoru se snažil připravovat především na Velkou cenu Koreje, krom toho se aktivně zapojil do diskuze ohledně změn, které se budou aplikovat na voze již v příštím závodě, v Singapuru.
Carlos Sainz po Velké ceně Miami ostře kritizoval tým Williams za chyby, kvůli kterým podle něj přišel o šanci na lepší výsledek. Nejvíc ho rozčílilo nedodržení týmových pokynů, špatná strategie a kolize s Hamiltonem těsně před cílem.
Lewis Hamilton a Ferrari poutali v Miami pozornost spíše negativně. Britův frustrovaný rádiový projev zastínil jeho výkon a otevřel otázky ohledně týmové strategie.
Spekulace o možném odchodu Maxe Verstappena z Red Bullu neutichají. Helmut Marko sice dříve nevyloučil, že by čtyřnásobný mistr světa mohl tým opustit, teď ale situaci vidí klidněji a věří, že jezdec zůstane až do roku 2026.
Lando Norris v podcastu zavzpomínal na dětství a zdůraznil, že klíčem k jeho úspěchu ve Formuli 1 byla přísná, ale podpůrná výchova s důrazem na disciplínu a hodnoty. Jeho láska k závodění začala u videoher, ale k výsledkům ho dovedla hlavně tvrdá práce a pokora.
Šéf McLarenu Andrea Stella ocenil Oscara Piastriho za mimořádnou vyzrálost a práci s pneumatikami, kterou podle něj zvládá jako ostřílený matador. Mladý Australan tak potvrzuje, že McLaren v něm našel klíčového muže pro budoucnost.
Flavio Briatore označil rezignaci Olivera Oakse za nečekanou a přiznal, že výměna Doohana za Colapinta byla nezbytná. Podle kritiků tím ale Alpine jen dál potvrzuje, že sportovní vize ustupují zákulisnímu vlivu a tlaku sponzorů, přičemž Briatore zůstává skrytým šéfem.
Soupeři McLarenu vyjádřili obavy ohledně toho, jak stáj pracuje s teplotami zadních pneumatik, což vyvolalo podezření z možného technického triku. FIA ale nyní učinila přítrž všem spekulacím a situaci definitivně uzavřela.
Carlos Sainz starší zvažuje kandidaturu na prezidenta FIA poté, co jej k tomu vyzvaly vlivné osobnosti motorsportu nespokojené se současným vedením. Mohammed Ben Sulayem čelí rostoucí kritice kvůli sérii kontroverzí a odchodů klíčových funkcionářů.
Lewis Hamilton prožil ve Ferrari napjatý víkend. Po sporné týmové režii, váhavém rozhodování a frustraci v rádiové komunikaci se rozhodl osobně uklidnit šéfa Frederica Vasseura. „Nebudu se omlouvat za to, že jsem bojovník,“ vzkázal po závodě. Vasseur jeho emoce chápe.
Argentinský jezdec Franco Colapinto nastoupí do závodního vozu Alpine už při nadcházející Velké ceně Emilia Romagna. Tým se sídlem v Enstone ho povýšil z pozice rezervního jezdce, aby nahradil Jacka Doohana, který odstartoval sezónu.
James Oakes opouští pozici šéfa týmu Alpine F1 po pouhých šesti závodech sezony 2025. Jeho nečekaný odchod naznačuje, že tým se i nadále potýká s problémy, a to jak na trati, tak v zákulisí vedení.
Lewis Hamilton v reakci na své emotivní rádiové výstupy během závodů vysvětlil, že nejde o známku frustrace, ale důkaz, že v sobě stále má vášeň a odhodlání vítězit. Podle něj právě tyto spontánní reakce ukazují, že i po letech v šampionátu mu na výsledcích záleží stejně intenzivně jako na začátku kariéry.