Rozhodnutí, kdo z nováčků se stane 13. týmem příštího ročníku Formule 1, je na spadnutí. FIA jej již brzy oznámí.
Mezi uchazeče o volné místo patří Stefan GP, Jacques Villeneuve s Durangem a Epsilon Euskadi - ačkoliv tento španělský tým závodící v Le Mans by se pro zvýšení svých šancí raději pokusil o spojení s HRT.
Za favorita je pokládán Villeneuvův tým. Mistr světa z roku 1997 o svých šancích však mlčí: "Prezentovali jsme náš tým výběrové komisi, nenásledovala žádná okamžitá reakce, ale všichni se zdáli být spokojeni," cituje Villeneuva La Presse Canadienne. "Nevíme, jestli se k podobné prezentaci dostaly i ostatní skupiny. Co vím je, že jsme ji zvládli dobře. Je to hop nebo trop: buď to vyjde a bude to skvělé, nebo řeknou 'Ne' a všechno můžeme zahodit. Rozhodnutí by mělo padnout na konci měsíce."
Ačkoliv je rozhodnutí FIA na spadnutí, Villeneuve se v současnosti připravuje na závod série NASCAR v Montrealu a doufá, že výsledek nepadne ještě tento víkend: "Doufám, že nevydají oznámení tento závodní víkend. Nerad bych jej strávil rozhovory o Formuli 1. Bude-li ovšem výsledek pozitivní, vložím veškeré své úsilí v budování tohoto týmu."
Villeneuve se může mimo jiné těšit také z podpory bývalého šéfa McLarenu Rona Dennise. "Všichni ve světě Formule 1 doufají, že to vyjde," prohlásil Dennis pro kanadský Rue Frontenac. "Vždy je to dobré, když se bývalý šampion Formule 1 udrží v tomto sportu. Vstup do tohoto odvětví pro něj ovšem nebude jednoduchý. Vše bude záležet na jeho finančních možnostech."
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.