Dle španělského tisku je nejlépe placeným pilotem ve formuli 1, Fernando Alonso. Španělský jezdec tak překonal doposud nejlépe placené piloty, Lewise Hamiltona a Kimi Räikkönena.
Fernando Alonso je nejlépe placeným pilotem ve formuli 1, napsal španělský deník El Mundo, cituje tak data z Business Book GP, kde se uvádí, že pilot Ferrari by si měl přijít na 30 milionů Eur, včetně příjmů od sponzorů.
Jedná se téměř o dvojnásobnou částku, kterou si vydělal Lewis Hamilton (16 milionů), nebo Kimi Räikkönen, který získal stejný objem peněz jako akreditaci za odstoupení ze smlouvy s maranellskou stájí. Felipe Massa je sice třetím nejlépe placeným pilotem (14 milionů), ale v porovnání se svým stájovým kolegou bere méně než polovinu. Úřadující mistr světa Jenson Button by si měl přijít na 9 milionů, tedy o milion více než piloti Mercedesu, Michael Schumacher a Nico Rosberg (po 8 milionech), zatímco Robert Kubica si vydělá 7,5 milionů.
Také u Red Bullu není situace vyrovnaná, Mark Webber si přijde na víc než dvojnásobek platu Sebastiana Vettela (poměrem 4,5 ku 2 milionům). Red Bull si služeb svých pilotů cení téměř stejně jako Lotus Jarna Trulliho a Heiki Kovalainena, oba mají po 3 milionech. V milionových cifrách se pohybuje ještě Timo Glock, který si přijde na rovný milion, tedy stejně jako oba piloti Sauberu dohromady. Vitalij Petrov, Jaime Alguersuari a Sebastien Buemi vydělají ročně 400 000, zatímco piloti Force India a Lucas di Grasi se musejí spokojit s částkou poloviční. Nejhůře placeným pilotem je Bruno Senna, který si přijde na 150 000 Eur, ve skutečnosti se jedná o plat, který je 200 krát menší než ten Alonsuv.
Carlos Sainz po Velké ceně Miami ostře kritizoval tým Williams za chyby, kvůli kterým podle něj přišel o šanci na lepší výsledek. Nejvíc ho rozčílilo nedodržení týmových pokynů, špatná strategie a kolize s Hamiltonem těsně před cílem.
Lewis Hamilton a Ferrari poutali v Miami pozornost spíše negativně. Britův frustrovaný rádiový projev zastínil jeho výkon a otevřel otázky ohledně týmové strategie.
Spekulace o možném odchodu Maxe Verstappena z Red Bullu neutichají. Helmut Marko sice dříve nevyloučil, že by čtyřnásobný mistr světa mohl tým opustit, teď ale situaci vidí klidněji a věří, že jezdec zůstane až do roku 2026.
Lando Norris v podcastu zavzpomínal na dětství a zdůraznil, že klíčem k jeho úspěchu ve Formuli 1 byla přísná, ale podpůrná výchova s důrazem na disciplínu a hodnoty. Jeho láska k závodění začala u videoher, ale k výsledkům ho dovedla hlavně tvrdá práce a pokora.
Šéf McLarenu Andrea Stella ocenil Oscara Piastriho za mimořádnou vyzrálost a práci s pneumatikami, kterou podle něj zvládá jako ostřílený matador. Mladý Australan tak potvrzuje, že McLaren v něm našel klíčového muže pro budoucnost.
Flavio Briatore označil rezignaci Olivera Oakse za nečekanou a přiznal, že výměna Doohana za Colapinta byla nezbytná. Podle kritiků tím ale Alpine jen dál potvrzuje, že sportovní vize ustupují zákulisnímu vlivu a tlaku sponzorů, přičemž Briatore zůstává skrytým šéfem.
Soupeři McLarenu vyjádřili obavy ohledně toho, jak stáj pracuje s teplotami zadních pneumatik, což vyvolalo podezření z možného technického triku. FIA ale nyní učinila přítrž všem spekulacím a situaci definitivně uzavřela.
Carlos Sainz starší zvažuje kandidaturu na prezidenta FIA poté, co jej k tomu vyzvaly vlivné osobnosti motorsportu nespokojené se současným vedením. Mohammed Ben Sulayem čelí rostoucí kritice kvůli sérii kontroverzí a odchodů klíčových funkcionářů.
Lewis Hamilton prožil ve Ferrari napjatý víkend. Po sporné týmové režii, váhavém rozhodování a frustraci v rádiové komunikaci se rozhodl osobně uklidnit šéfa Frederica Vasseura. „Nebudu se omlouvat za to, že jsem bojovník,“ vzkázal po závodě. Vasseur jeho emoce chápe.
Argentinský jezdec Franco Colapinto nastoupí do závodního vozu Alpine už při nadcházející Velké ceně Emilia Romagna. Tým se sídlem v Enstone ho povýšil z pozice rezervního jezdce, aby nahradil Jacka Doohana, který odstartoval sezónu.
James Oakes opouští pozici šéfa týmu Alpine F1 po pouhých šesti závodech sezony 2025. Jeho nečekaný odchod naznačuje, že tým se i nadále potýká s problémy, a to jak na trati, tak v zákulisí vedení.
Lewis Hamilton v reakci na své emotivní rádiové výstupy během závodů vysvětlil, že nejde o známku frustrace, ale důkaz, že v sobě stále má vášeň a odhodlání vítězit. Podle něj právě tyto spontánní reakce ukazují, že i po letech v šampionátu mu na výsledcích záleží stejně intenzivně jako na začátku kariéry.