Andy Soucek se rozhodl ukončit spolupráci s týmem Virgin. Rakušan měl v týmu působit jako třetí jezdec, od začátku se zóny se však ještě nedostal za volant černočerveného monopostu. Nyní odchází zkusit štěstí do jiných sérií.
Soucek podepsal s Virginem smlouvu, která z něj činila oficiálního testovacího a záložního jezdce. Dosud si s formulí nezajezdil. Svůj vliv na to bezesporu měl zákaz testování, tým však Soucka ani jednou nenasadil jako pátečního jezdce. Šampion formule 2 se tedy raději rozhodl zkusit štěstí jinde."Andy se s týmem dohodl na ukončení závazku, aby se mohl věnovat závodění v jiných kategoriích," stojí v oficiálním prohlášení Souckova managementu.Soucek se podle svého managementu zúčastnil deseti závodů formule jedna a byl připraven v případě nutnosti zaskočit. Týmy jako Force India nebo Lotus v pátečních trénincích své rezervní jezdce využívají, Virgin tak však neučinil.
Soucek si ve Virginu nezajezdí. Podle informací španělského listu AS se Souckovi navíc nelíbil přístup týmu, který si od něj vzal sponzorské peníze. Hovoří se až o milionu eur, které měl Soucek do týmu přinést a nedostat za ně nic zpět. Po dohadech ze začátku týdne je nyní potvrzeno, že mladý závodník v týmu končí."Andy je ambiciózní a potřebuje si udržovat určitý počet najetých závodních kilometrů. Proto se rozhodl usilovat o závodní příležitosti v jiných kategoriích," uvádí se v prohlášení.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.