Andy Soucek se rozhodl ukončit spolupráci s týmem Virgin. Rakušan měl v týmu působit jako třetí jezdec, od začátku se zóny se však ještě nedostal za volant černočerveného monopostu. Nyní odchází zkusit štěstí do jiných sérií.
Soucek podepsal s Virginem smlouvu, která z něj činila oficiálního testovacího a záložního jezdce. Dosud si s formulí nezajezdil. Svůj vliv na to bezesporu měl zákaz testování, tým však Soucka ani jednou nenasadil jako pátečního jezdce. Šampion formule 2 se tedy raději rozhodl zkusit štěstí jinde."Andy se s týmem dohodl na ukončení závazku, aby se mohl věnovat závodění v jiných kategoriích," stojí v oficiálním prohlášení Souckova managementu.Soucek se podle svého managementu zúčastnil deseti závodů formule jedna a byl připraven v případě nutnosti zaskočit. Týmy jako Force India nebo Lotus v pátečních trénincích své rezervní jezdce využívají, Virgin tak však neučinil.
Soucek si ve Virginu nezajezdí. Podle informací španělského listu AS se Souckovi navíc nelíbil přístup týmu, který si od něj vzal sponzorské peníze. Hovoří se až o milionu eur, které měl Soucek do týmu přinést a nedostat za ně nic zpět. Po dohadech ze začátku týdne je nyní potvrzeno, že mladý závodník v týmu končí."Andy je ambiciózní a potřebuje si udržovat určitý počet najetých závodních kilometrů. Proto se rozhodl usilovat o závodní příležitosti v jiných kategoriích," uvádí se v prohlášení.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.