Mark Webber pro sebe typicky rozšafným způsobem odmítl nařčení svého týmu z používání nelegálních technických vylepšení.
Red Bull je společně s Ferrari některými konkurenčními stájemi obviňován z porušování pravidel. Jablkem sváru jsou neobvykle pružná přední křídla monopostů. O této kauze jsme více informovali zde a tady.Australan vidí za udáními z údajného porušování pravidel za zášť týmů, kterým se tolik nedaří. "Náš vůz byl podle FIA vždycky podle pravidel. Když se lidem nelíbí to, co vidí na stopkách, občas se snaží hájit své vlastní pozice," prohlásil po závodě v Maďarsku Webber.Vítěz Velké ceny Maďarska se domnívá, že k balancování na hraně pravidel dochází u všech týmů, které se snaží v něčem předstihnout ostatní. "Naši lidi dřeli jak mezci, aby navrhli auto vyhovující regulím, ale když se na lidi tlačí, aby podávali výkon, jsou pravidla překračována, tak to je. Jedni udělali tohle, další zase tamto... McLaren například zakomponoval F-kanál, což je senzační nápad," řekl Australan. Webber dodal, že invence v mezích pravidel by neměla být trestána. "S tím, co máme na autě, jsme velmi spokojení a v noci spíme klidně. Neměli byste trestat geniální řešení nebo lidi, kteří odvádí dobrou práci, vždycky se najde nějaké to eso v rukávu," uzavřel závodník.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.