Mark Webber pro sebe typicky rozšafným způsobem odmítl nařčení svého týmu z používání nelegálních technických vylepšení.
Red Bull je společně s Ferrari některými konkurenčními stájemi obviňován z porušování pravidel. Jablkem sváru jsou neobvykle pružná přední křídla monopostů. O této kauze jsme více informovali zde a tady.Australan vidí za udáními z údajného porušování pravidel za zášť týmů, kterým se tolik nedaří. "Náš vůz byl podle FIA vždycky podle pravidel. Když se lidem nelíbí to, co vidí na stopkách, občas se snaží hájit své vlastní pozice," prohlásil po závodě v Maďarsku Webber.Vítěz Velké ceny Maďarska se domnívá, že k balancování na hraně pravidel dochází u všech týmů, které se snaží v něčem předstihnout ostatní. "Naši lidi dřeli jak mezci, aby navrhli auto vyhovující regulím, ale když se na lidi tlačí, aby podávali výkon, jsou pravidla překračována, tak to je. Jedni udělali tohle, další zase tamto... McLaren například zakomponoval F-kanál, což je senzační nápad," řekl Australan. Webber dodal, že invence v mezích pravidel by neměla být trestána. "S tím, co máme na autě, jsme velmi spokojení a v noci spíme klidně. Neměli byste trestat geniální řešení nebo lidi, kteří odvádí dobrou práci, vždycky se najde nějaké to eso v rukávu," uzavřel závodník.
Lewis Hamilton poukázal na problém, který podle něj v letošní sezoně výrazně ovlivnil atmosféru uvnitř Ferrari. Podle něj tlak zvenčí na piloty výrazně zatížil psychiku celé stáje.
McLaren vstupuje do závěrečného závodu sezony v Abú Zabí s jasným cílem zajistit, aby jeden z jeho jezdců porazil Maxe Verstappena a získal titul, aniž by tým zasahoval do přirozeného souboje mezi Oscarem Piastrim a Landem Norrisem.
Oscar Piastri vynechá úvodní páteční trénink v Abú Zabí, aby McLaren splnil pravidlo nasazení nováčka, a jeho vůz převezme testovací jezdec Pato O’Ward, který týmu poskytne cenná data.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.