Mark Webber pro sebe typicky rozšafným způsobem odmítl nařčení svého týmu z používání nelegálních technických vylepšení.
Red Bull je společně s Ferrari některými konkurenčními stájemi obviňován z porušování pravidel. Jablkem sváru jsou neobvykle pružná přední křídla monopostů. O této kauze jsme více informovali zde a tady.Australan vidí za udáními z údajného porušování pravidel za zášť týmů, kterým se tolik nedaří. "Náš vůz byl podle FIA vždycky podle pravidel. Když se lidem nelíbí to, co vidí na stopkách, občas se snaží hájit své vlastní pozice," prohlásil po závodě v Maďarsku Webber.Vítěz Velké ceny Maďarska se domnívá, že k balancování na hraně pravidel dochází u všech týmů, které se snaží v něčem předstihnout ostatní. "Naši lidi dřeli jak mezci, aby navrhli auto vyhovující regulím, ale když se na lidi tlačí, aby podávali výkon, jsou pravidla překračována, tak to je. Jedni udělali tohle, další zase tamto... McLaren například zakomponoval F-kanál, což je senzační nápad," řekl Australan. Webber dodal, že invence v mezích pravidel by neměla být trestána. "S tím, co máme na autě, jsme velmi spokojení a v noci spíme klidně. Neměli byste trestat geniální řešení nebo lidi, kteří odvádí dobrou práci, vždycky se najde nějaké to eso v rukávu," uzavřel závodník.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.