Felipe Massa před rokem prožil na Hungaroringu hroznou nehodu, při které se vážně zranil. Dokázal se však vrátit zpět a v Německu mohl o uplynulém víkendu dokonce vyhrát, jenže na příkaz vedení svého týmu musel vítězství přenechat Alonsovi. Co v Maďarsku podnikne jako první věc?
"První věc, kterou plánuji po příjezdu na Hungaroring, bude setkání s traťovými komisaři a lékaři, kteří odvedli velmi dobrou práci, když mě opatrně dostali z kokpitu. Chtěl bych těmto lidem poděkovat, mám k ním nyní zvláštní vztah," uvádí Massa.
"V nemocnici jsem musel po nehodě týden zůstat a poznal jsem personál, který se o mě staral tak dobře, z čehož pramení jeden neobvyklý výsledek celé té nešťastné příhody: totiž že mám v Maďarsku mnohem více fanoušků.
Často dostávám od novinářů otázku, zda řídím tak dobře jako předtím a má odpověď je vždy stejná: ano. Co se týče mé práce, vůbec nic se nezměnilo. Jako osobu mě však nehoda změnila: více si vážím života a oceňuji obyčejné věci desetkrát více."
Felipe se svým týmovým kolegou na stupních vítězů v Hockenheimu
Od závodního víkendu čeká dobré výsledky: "Na cestě je pár nových dílů... Bridgestone přiveze svou super-měkkou a střední směs pneumatik, které vždy monopostu F10 náramně seděly, takže můžeme čekat další velmi konkurenceschopný závod... Existuje tedy spousta důvodů, proč se na návrat do Budapešti opravdu těším."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.