Felipe Massa před rokem prožil na Hungaroringu hroznou nehodu, při které se vážně zranil. Dokázal se však vrátit zpět a v Německu mohl o uplynulém víkendu dokonce vyhrát, jenže na příkaz vedení svého týmu musel vítězství přenechat Alonsovi. Co v Maďarsku podnikne jako první věc?
"První věc, kterou plánuji po příjezdu na Hungaroring, bude setkání s traťovými komisaři a lékaři, kteří odvedli velmi dobrou práci, když mě opatrně dostali z kokpitu. Chtěl bych těmto lidem poděkovat, mám k ním nyní zvláštní vztah," uvádí Massa.
"V nemocnici jsem musel po nehodě týden zůstat a poznal jsem personál, který se o mě staral tak dobře, z čehož pramení jeden neobvyklý výsledek celé té nešťastné příhody: totiž že mám v Maďarsku mnohem více fanoušků.
Často dostávám od novinářů otázku, zda řídím tak dobře jako předtím a má odpověď je vždy stejná: ano. Co se týče mé práce, vůbec nic se nezměnilo. Jako osobu mě však nehoda změnila: více si vážím života a oceňuji obyčejné věci desetkrát více."
Felipe se svým týmovým kolegou na stupních vítězů v Hockenheimu
Od závodního víkendu čeká dobré výsledky: "Na cestě je pár nových dílů... Bridgestone přiveze svou super-měkkou a střední směs pneumatik, které vždy monopostu F10 náramně seděly, takže můžeme čekat další velmi konkurenceschopný závod... Existuje tedy spousta důvodů, proč se na návrat do Budapešti opravdu těším."
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.