Felipe Massa před rokem prožil na Hungaroringu hroznou nehodu, při které se vážně zranil. Dokázal se však vrátit zpět a v Německu mohl o uplynulém víkendu dokonce vyhrát, jenže na příkaz vedení svého týmu musel vítězství přenechat Alonsovi. Co v Maďarsku podnikne jako první věc?
"První věc, kterou plánuji po příjezdu na Hungaroring, bude setkání s traťovými komisaři a lékaři, kteří odvedli velmi dobrou práci, když mě opatrně dostali z kokpitu. Chtěl bych těmto lidem poděkovat, mám k ním nyní zvláštní vztah," uvádí Massa.
"V nemocnici jsem musel po nehodě týden zůstat a poznal jsem personál, který se o mě staral tak dobře, z čehož pramení jeden neobvyklý výsledek celé té nešťastné příhody: totiž že mám v Maďarsku mnohem více fanoušků.
Často dostávám od novinářů otázku, zda řídím tak dobře jako předtím a má odpověď je vždy stejná: ano. Co se týče mé práce, vůbec nic se nezměnilo. Jako osobu mě však nehoda změnila: více si vážím života a oceňuji obyčejné věci desetkrát více."
Felipe se svým týmovým kolegou na stupních vítězů v Hockenheimu
Od závodního víkendu čeká dobré výsledky: "Na cestě je pár nových dílů... Bridgestone přiveze svou super-měkkou a střední směs pneumatik, které vždy monopostu F10 náramně seděly, takže můžeme čekat další velmi konkurenceschopný závod... Existuje tedy spousta důvodů, proč se na návrat do Budapešti opravdu těším."
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.