Felipe Massa přiznal, že není zrovna dvakrát šťastný z dosavadního průběhu letošní sezony. Brazilce především trápí pneumatiky v kvalifikacích. Ex-vice mistr světa F1 momentálně ztrácí 78 bodů na vedoucího Hamiltona. V posledních třech závodech dokonce vůbec nebodoval! Felipe nestačí na svého kolegu Alonsa, o čemž svědčí jejich vzájemný kvalifikační duel 7 ku 2 ve prospěch Alonsa.
„Zajisté nejsem spokojený. Začátek sezony nebyl podle mých představ. Prvních pár závodů docela ušlo, dostali jsme se dvakrát na pódium. Jenže poté už jsme neměli dobré Grand Prix. Poslední tři závody byly opravdu špatné, pokaždé se v závodu něco stalo, což mi nedovolilo bodovat,“ smutní Massa.
Největší starostí Massy je, že nedokáže v kvalifikaci pořádně zahřát pneumatiky, zvláště když Bridgestone doveze tvrdší sady, jako tomu bylo například ve Velké Británii: „V Británii to nebylo poprvé, co jsem měl tyto problémy. Už se mi to stalo například v Barceloně nebo Melbourne. Letos máme opravdu tvrdé pneumatiky, které se těžko přivádí do optimální teploty. Na tratích, kde je buďto trošku chladněji nebo není přilnavost tak velká, s tím mám v kvalifikacích vždy problém.“
Massa spíš než se soupeři bojuje s pneumatikami
„V závodech už jsou pneumatiky v pořádku. Hlavní problém je zahřát pneumatiky už při prvním kole v kvalifikaci. Když se Vám to nepovede, určitě budete mít problémy a nezajedete dobré kolo. Pracuji na odstranění tohoto problému a doufám, že už tyto problémy mít nebudu.“
„V posledních dvou závodech jsme použili pár nových dílů. Myslím, že nám docela pomohly. Musíte si ale udržet velkou motivaci, aby se auto neustále vyvíjelo,“ zakončil Massa.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.