Šéf Red Bullu Christian Horner tvrdí, že rozhodnutí dát nové přední křídlo Vettelovi by učinili znovu, kdyby se mohli vrátit v čase. A dle stejných kritérií by se rozhodli stejně i v budoucnu.
Situace uvnitř Red Bullu se během Velké ceny Británie hodně přetřásala. Do Silverstone totiž dovezli dvě nová přední křídla, jenže to Vettelovo mu během třetího tréninku prasklo, tým mu dal poté to Webberovo.
Na dotaz novinářů, zda lituje svého rozhodnutí, odpověděl: Ne, protože jsme tým a co nejvíce se snažíme vyrobit ta nejrychlejší auta, jaká můžeme.
A někdy se musíte rozhodnout. Ocitli jsme se v situaci, v níž jsme nechtěli být - s jedním předním křídlem, s nímž jsme chtěli závodit. Kdokoliv v naší garáži by ho dostal, ten druhý by byl z toho nešťastný.
Museli jsme použít logiku, přidržet se jí a budeme ji aplikovat i v budoucnu, pokud nastane stejná situace. Měli jsme na to velmi málo času. Až 25 min před kvalifikací jsme přišli na to, že s křídlem budeme závodit, protože Adrian [Newey] to moc chtěl kvůli dalšímu vývoji. A tak jsme učinili to rozhodnutí!
Musíte se rozhodnout dle nějakých kritérií - a tím kritériem bylo postavení v šampionátu. A jak říkám, pokud k tomu dojde v budoucnu znovu, použijeme stejnou logiku."
Na adresu Webberových stížností šéf Red Bullu poznamenal: "Mark je u týmu již čtvrtou sezónu. Zná hloubku vášně a oddanosti, kterou tento nezávislý tým věnoval tomu, aby své auta dostal do čela. Ví lépe než kdokoliv jiný uvnitř týmu, že je jeho důležitou součástí. Odvedl dnes svůj kus práce stejně jako kdokoliv jiný.
Samozřejmě, že si o tom promluvíme. Pokud je třeba si něco vyjasnit, pak si to vyjasníme. Je sportovcem a pohybuje se v tomto odvětví již dost dlouho na to, aby věděl, že někdy je třeba učinit obtížná rozhodnutí."
Webberovu ironickou poznámku o týmové dvojce v rádiu po vítězství bagatelizoval: Mark je králem jednořádkových prohlášení, jak všichni víte. Nejpodstatnější věcí dneška je, že vyhrál Velkou cenu Británie a já jsem s jeho jízdou více než spokojený. Nevidím v jeho komentáři žádnou zákeřnost. Kvůli včerejšímu rozhodnutí byl očividně naštvaný. Měli jsme však pouze jedno křídlo, nemohl jsem ho rozpůlit.
Co je nejdůležitější - jsme tým. A jako tým jsme vyhráli Velkou cenu Británie. Mark dnes odjel brilantní závod. Měl lepší start. Měl jsem více než radost z toho, jak zvládli první zatáčku," dodal Horner.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.