Šéf Red Bullu Christian Horner tvrdí, že rozhodnutí dát nové přední křídlo Vettelovi by učinili znovu, kdyby se mohli vrátit v čase. A dle stejných kritérií by se rozhodli stejně i v budoucnu.
Situace uvnitř Red Bullu se během Velké ceny Británie hodně přetřásala. Do Silverstone totiž dovezli dvě nová přední křídla, jenže to Vettelovo mu během třetího tréninku prasklo, tým mu dal poté to Webberovo.
Na dotaz novinářů, zda lituje svého rozhodnutí, odpověděl: Ne, protože jsme tým a co nejvíce se snažíme vyrobit ta nejrychlejší auta, jaká můžeme.
A někdy se musíte rozhodnout. Ocitli jsme se v situaci, v níž jsme nechtěli být - s jedním předním křídlem, s nímž jsme chtěli závodit. Kdokoliv v naší garáži by ho dostal, ten druhý by byl z toho nešťastný.
Museli jsme použít logiku, přidržet se jí a budeme ji aplikovat i v budoucnu, pokud nastane stejná situace. Měli jsme na to velmi málo času. Až 25 min před kvalifikací jsme přišli na to, že s křídlem budeme závodit, protože Adrian [Newey] to moc chtěl kvůli dalšímu vývoji. A tak jsme učinili to rozhodnutí!
Musíte se rozhodnout dle nějakých kritérií - a tím kritériem bylo postavení v šampionátu. A jak říkám, pokud k tomu dojde v budoucnu znovu, použijeme stejnou logiku."
Na adresu Webberových stížností šéf Red Bullu poznamenal: "Mark je u týmu již čtvrtou sezónu. Zná hloubku vášně a oddanosti, kterou tento nezávislý tým věnoval tomu, aby své auta dostal do čela. Ví lépe než kdokoliv jiný uvnitř týmu, že je jeho důležitou součástí. Odvedl dnes svůj kus práce stejně jako kdokoliv jiný.
Samozřejmě, že si o tom promluvíme. Pokud je třeba si něco vyjasnit, pak si to vyjasníme. Je sportovcem a pohybuje se v tomto odvětví již dost dlouho na to, aby věděl, že někdy je třeba učinit obtížná rozhodnutí."
Webberovu ironickou poznámku o týmové dvojce v rádiu po vítězství bagatelizoval: Mark je králem jednořádkových prohlášení, jak všichni víte. Nejpodstatnější věcí dneška je, že vyhrál Velkou cenu Británie a já jsem s jeho jízdou více než spokojený. Nevidím v jeho komentáři žádnou zákeřnost. Kvůli včerejšímu rozhodnutí byl očividně naštvaný. Měli jsme však pouze jedno křídlo, nemohl jsem ho rozpůlit.
Co je nejdůležitější - jsme tým. A jako tým jsme vyhráli Velkou cenu Británie. Mark dnes odjel brilantní závod. Měl lepší start. Měl jsem více než radost z toho, jak zvládli první zatáčku," dodal Horner.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.