Šéf Red Bullu Christian Horner tvrdí, že rozhodnutí dát nové přední křídlo Vettelovi by učinili znovu, kdyby se mohli vrátit v čase. A dle stejných kritérií by se rozhodli stejně i v budoucnu.
Situace uvnitř Red Bullu se během Velké ceny Británie hodně přetřásala. Do Silverstone totiž dovezli dvě nová přední křídla, jenže to Vettelovo mu během třetího tréninku prasklo, tým mu dal poté to Webberovo.
Na dotaz novinářů, zda lituje svého rozhodnutí, odpověděl: Ne, protože jsme tým a co nejvíce se snažíme vyrobit ta nejrychlejší auta, jaká můžeme.
A někdy se musíte rozhodnout. Ocitli jsme se v situaci, v níž jsme nechtěli být - s jedním předním křídlem, s nímž jsme chtěli závodit. Kdokoliv v naší garáži by ho dostal, ten druhý by byl z toho nešťastný.
Museli jsme použít logiku, přidržet se jí a budeme ji aplikovat i v budoucnu, pokud nastane stejná situace. Měli jsme na to velmi málo času. Až 25 min před kvalifikací jsme přišli na to, že s křídlem budeme závodit, protože Adrian [Newey] to moc chtěl kvůli dalšímu vývoji. A tak jsme učinili to rozhodnutí!
Musíte se rozhodnout dle nějakých kritérií - a tím kritériem bylo postavení v šampionátu. A jak říkám, pokud k tomu dojde v budoucnu znovu, použijeme stejnou logiku."
Na adresu Webberových stížností šéf Red Bullu poznamenal: "Mark je u týmu již čtvrtou sezónu. Zná hloubku vášně a oddanosti, kterou tento nezávislý tým věnoval tomu, aby své auta dostal do čela. Ví lépe než kdokoliv jiný uvnitř týmu, že je jeho důležitou součástí. Odvedl dnes svůj kus práce stejně jako kdokoliv jiný.
Samozřejmě, že si o tom promluvíme. Pokud je třeba si něco vyjasnit, pak si to vyjasníme. Je sportovcem a pohybuje se v tomto odvětví již dost dlouho na to, aby věděl, že někdy je třeba učinit obtížná rozhodnutí."
Webberovu ironickou poznámku o týmové dvojce v rádiu po vítězství bagatelizoval: Mark je králem jednořádkových prohlášení, jak všichni víte. Nejpodstatnější věcí dneška je, že vyhrál Velkou cenu Británie a já jsem s jeho jízdou více než spokojený. Nevidím v jeho komentáři žádnou zákeřnost. Kvůli včerejšímu rozhodnutí byl očividně naštvaný. Měli jsme však pouze jedno křídlo, nemohl jsem ho rozpůlit.
Co je nejdůležitější - jsme tým. A jako tým jsme vyhráli Velkou cenu Británie. Mark dnes odjel brilantní závod. Měl lepší start. Měl jsem více než radost z toho, jak zvládli první zatáčku," dodal Horner.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.