Mark Webber se při dojezdu do cíle neváhal dotknout zacházení, jaké se mu o víkendu v Red Bullu dostalo poté, co nové přední křídlo dostal Sebastian Vettel a on musel jezdit se starým.
Do rádia po projetí cílem prohlásil: "Na pilota číslo dvě to nebylo špatné!" Na tiskové konferenci poté řekl, že by před několika měsíci svůj kontrakt s Red Bullem neprodloužil, kdyby věděl, že se takto zachová.
V případě vítězství dnes podle něj zaúřadovala vyšší moc - karma. Jak vidí rozhodnutí týmu přidělit nové křídlo Vettelovi? "Samozřejmě jsem z toho neměl radost. Jsem si jistý, že si zítra o tom v klidu popovídáme. Nemyslím si, že by se věci měli takto řešit, vůbec se mi to rozhodnutí nelíbilo, tak už to ale někdy chodí. Někteří z pilotů mi nabízeli během slavnostního představení jezdců svá přední křídla. Seb nikoliv," prohlásil dnes po závodě.
Měl by po včerejším rozhodnutí týmu ty nejlepší díly dostat v příštím závodě on? "Ano, měl bych. Včera to byla opravdu ojedinělá situace: poprvé měl tým k dispozici pouze jeden díl."
Nelibost nad řešením této nové situace dal jasně najevo: "Upřímně: nikdy bych s nimi nepodepsal smlouvu na příští rok, pokud by se věci měli takto vyvíjet. Uvidíme, jak to bude pokračovat v budoucnu, já se však budu snažit dělat to, co dělám, snad to bude stačit."
Na dotaz, zde by vyžadoval rovnocenný přístup ze strany týmu, odpověděl: "Ano." Byl dnes více motivován a snažil se ukázat týmu, zač je toho loket? "Během své kariéry jsem musel překonat několik překážek, ale ano, myslím, že soudíte osobnost člověka podle toho, jak se dokáže zotavit z nepřízně osudu. Všichni piloti to v určitý moment své kariéry zažili. Nějakou dobu se zde již pohybuji a možná jsem to zažil vícekrát, než ostatní. Nechcete, aby k takovýmto problémům docházelo neustále."
Webber dnešní závod naštěstí perfektně zvládl. Zařídil se dle rady Flavia Briatoreho, s nímž si včera večer telefonoval. Ten mu řekl: "Marku, stačí, když dobře odstartuješ." A Mark poslechl, dostal se před svého kolegu již v nájezdu do první zatáčky a suverénně vyhrál.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.