Audi neplánuje svoje zapojení se do F1 jako druhý německý výrobce. V německých mediích totiž panovaly zvěsti, podle kterých se u Audi vstup do F1 zvažovalo.
V současnosti se v F1 angažují pouze dvě automobilky, jsou jimi Mercedes a Fiat – ten přes Ferrari, které mu patří. Jen dodejme, že Renault je na startu sice také, ale tým již automobilka nevlastní a má v něm pouze menšinový podíl. Audi znovu vyvrátilo spekulace, podle kterých by se k těmto automobilkám mělo přidat.„Jsme přesvědčeni, že F1 není pro Audi vhodná, minimálně ne s technologiemi, které jsou v současnosti používány. Nemají totiž žádnou vazbu na vývoj našich sériových vozů,“ říká Dr. Wolfgang Ullrich, šéf motorsportu Audi, pro německou agenturu SID.I když tyto spekulace byly již několikrát opakovaně vyvráceny, trojité vítězství ve 24 hodinovce v Le Mans, která se jela minulý měsíc, tyto spekulace znovu oprášilo (reportáž z 24 hodinovky v Le Mans naleznete zde).
Audi letos v Le Mans vyhrálo, zase...
„Krom toho, že musíme vyhrát ještě minimálně sedmkrát, abychom se dostali na nejvyšší stupínek tabulky v počtu vítězství v Le Mans, vidíme Le Mans jako nejlepší platformu pro testování a demonstraci našich nových technologií ve sportu. Je to lepší než kterýkoliv jiný druh sportu,“ zakončil Ullirich.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na Velkou cenu Kataru, když těsně porazil týmového kolegu Landa Norrise. McLaren tak naznačil, že v Kataru může očekávat další těsný souboj svých jezdců.