Red Bull by ve Valencii po delší době opět rád zvítězil - Mark Webber ale očekává další obtížný víkend.
Po vítězství Australana v Barceloně a v Monaku, kde dokonce dojel Sebastian Vettel na druhém místě, prožili smolný závod v Turecku a Kanada jim také nevyšla úplně dle představ: jejich vozy do cíle dojely na čtvrtém a pátém místě se ztrátou téměř 40 vteřin na vítězný McLaren Lewise Hamiltona. V celkovém pořadí šampionátu se tak Webber propadl až za duo McLarenu, Vettel na Hamiltona ztrácí 19 bodů.
Pilot Red Bullu očekává další náročný víkend na městském okruhu, kde se jeho týmu nikdy nepodařilo získat ani bod: "Valencie je dalším místem, kde to pro nás nemusí být jednoduché. V Kanadě pro nás bylo překvapením, že jsme byli o něco rychlejší, než jsme čekali. Byli jsme tam v těsné skupině, do cíle jsme dojeli za hlavními rivaly - McLarenem a Ferrari.
Sebastian Vettel během Velké ceny Kanady se svým kolegou v pozadí
Valencii bych si nevybral jako místo, kam bychom měli jet pro snadné vítězství, protože si nemyslím, že by nám ten okruh moc vyhovoval. Je však součástí šampionátu a musíme soupeřit na všech tratích, tak to holt je. V závodech po Valencii ale můžeme být znovu o něco silnější," dodává Webber, který se spíše než do Španělska těší do Silverstonu a Hockenheimu.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.