Stáj Red Bull nechá své piloty Marka Webbera a Sebastiana Vettela, aby spolu bojovali, přestože jejich poslední souboj o první místo při Velké ceně Turecka skončil kolizí a ztrátou téměř jistého vítězství.
"Oba uznali, že to, co se stalo v Istanbulu, bylo špatné pro tým i pro ně samotné, prohráli oba a oba ztratili body," řekl šéf týmu Christian Horner v Montrealu, kde se v neděli jede Velká cena Kanady. "Ale bylo špatné dát pilotům volnou ruku? Já myslím, že ne. Mohli jsme prostě říct pilotům, aby si drželi každý svou pozici. Ale to není nic pro Red Bull, o tom závody nejsou," vysvětlil Horner. "Proto to zůstane tak, jak to bylo. Jezdci mohou spolu závodit, ale očekáváme od nich, že se budou navzájem respektovat jako týmoví kolegové, jak už to při mnoha příležitostech dokázali," dodal.
"Je to dobrodružství. Ale jsme mladý tým, a pokrok, který jsme udělali v posledních pěti letech, je neuvěřitelný. Máme dva vozy, které bojují o vítězství! To je odměna za všechnu tu práci a snahu, ale taky se máme pořád co učit," naznačil, že způsob, jakým vedení stáje na incident reagovalo, nebyl ideální. Poradce týmu Helmut Marko nejdřív prohlásil, že vinen je Webber, ačkoli většina odborníků se shodla na tom, že srážku zavinil Vettel. Horner se později vyjádřil, že chybu udělali oba piloti.
Horner je rád, že se všichni dokázali před Velkou cenou Kanady od nepříjemné události oprostit. "Bude to pro nás zajímavý test. Montreal je okruh, který by měl vyhovovat týmům s motory Mercedes a F-systémem. My nemáme ani jedno, budeme tedy muset získávat jiným způsobem. Pokud dokážeme být i tady rychlí, pak už ve zbytku šampionátu není žádný okruh, kterého bychom se měli obávat," řekl Horner.
Pilot Red Bullu Mark Webber je v čele mistrovství světa před piloty McLarenu Jensonem Buttonem a Lewisem Hamiltonem.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.