Šéf týmu Red Bull uznal, že vinit Marka Webbera z kolize na Velké ceně Turecka bylo unáhlené. Podle Hornera se později všichni shodli, že šlo o závodní incident.
Vozy Red Bullu si v Istanbulu jely pro senzační double. Pak se ale Sebastian Vettel rozhodl zaútočit na kolegu Webbera, monoposty se dotkly a naděje na umístění na stupínku nejvyšším se oběma rozplynuly. Vettel odstoupil, Webber dojel třetí. Sportovní poradce Red Bullu Helmut Marko se postavil na stranu mladšího pilota a označil Webbera za viníka kolize. Christian Horner se domnívá, že nebylo správné se unáhlit. "Myslím, že to byla chyba, přisoudit vinu Markovi. Podle mě to byl závodní incident. Piloti si měli nechat víc místa navzájem, měli k sobě jako kolegové mít víc respektu," řekl Horner britské televizi BBC. "Problém je, že ve výbušné atmosféře bezprostředně po závodě bylo vysloveno několik názorů, aniž by předem byla zhlédnuta fakta. Pro nás jako tým je rozdělování viny špatný přístup. Oba jezdce bereme jako sobě rovné. Dostali se do situace, která už byla trochu za limitem.Výsledkem byl kontakt a velká bodová ztráta, to ani jeden nechtěl," pokračoval Horner.
Sebastian Vettel a Mark Webber spolu oficiálně nemají žádný problém
Šéf Red Bullu si je jistý, že Webber s Vettelem nebudou riskovat opakování tureckého fiaska. Podle jeho slov tým nedá pilotům žádné instrukce, aby spolu více závodili, ani nezačne naopak jednoho z nich protežovat."Nebudeme říkat jednomu z nich, aby se vzdal nebo předjížděl, je na nich, co na trati dělají. Oba závodníci se toho podle mě v Istanbulu hodně naučili. Budou spolu možná soupeřit už o víkendu v Montrealu. Nejdůležitější je, aby si uvědomovali, že oba závodí za tým. Věřím, že si to uvědomují," řekl Horner.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.