Šéf týmu Red Bull uznal, že vinit Marka Webbera z kolize na Velké ceně Turecka bylo unáhlené. Podle Hornera se později všichni shodli, že šlo o závodní incident.
Vozy Red Bullu si v Istanbulu jely pro senzační double. Pak se ale Sebastian Vettel rozhodl zaútočit na kolegu Webbera, monoposty se dotkly a naděje na umístění na stupínku nejvyšším se oběma rozplynuly. Vettel odstoupil, Webber dojel třetí. Sportovní poradce Red Bullu Helmut Marko se postavil na stranu mladšího pilota a označil Webbera za viníka kolize. Christian Horner se domnívá, že nebylo správné se unáhlit. "Myslím, že to byla chyba, přisoudit vinu Markovi. Podle mě to byl závodní incident. Piloti si měli nechat víc místa navzájem, měli k sobě jako kolegové mít víc respektu," řekl Horner britské televizi BBC. "Problém je, že ve výbušné atmosféře bezprostředně po závodě bylo vysloveno několik názorů, aniž by předem byla zhlédnuta fakta. Pro nás jako tým je rozdělování viny špatný přístup. Oba jezdce bereme jako sobě rovné. Dostali se do situace, která už byla trochu za limitem.Výsledkem byl kontakt a velká bodová ztráta, to ani jeden nechtěl," pokračoval Horner.
Sebastian Vettel a Mark Webber spolu oficiálně nemají žádný problém
Šéf Red Bullu si je jistý, že Webber s Vettelem nebudou riskovat opakování tureckého fiaska. Podle jeho slov tým nedá pilotům žádné instrukce, aby spolu více závodili, ani nezačne naopak jednoho z nich protežovat."Nebudeme říkat jednomu z nich, aby se vzdal nebo předjížděl, je na nich, co na trati dělají. Oba závodníci se toho podle mě v Istanbulu hodně naučili. Budou spolu možná soupeřit už o víkendu v Montrealu. Nejdůležitější je, aby si uvědomovali, že oba závodí za tým. Věřím, že si to uvědomují," řekl Horner.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.