Šéf týmu Red Bull uznal, že vinit Marka Webbera z kolize na Velké ceně Turecka bylo unáhlené. Podle Hornera se později všichni shodli, že šlo o závodní incident.
Vozy Red Bullu si v Istanbulu jely pro senzační double. Pak se ale Sebastian Vettel rozhodl zaútočit na kolegu Webbera, monoposty se dotkly a naděje na umístění na stupínku nejvyšším se oběma rozplynuly. Vettel odstoupil, Webber dojel třetí. Sportovní poradce Red Bullu Helmut Marko se postavil na stranu mladšího pilota a označil Webbera za viníka kolize. Christian Horner se domnívá, že nebylo správné se unáhlit. "Myslím, že to byla chyba, přisoudit vinu Markovi. Podle mě to byl závodní incident. Piloti si měli nechat víc místa navzájem, měli k sobě jako kolegové mít víc respektu," řekl Horner britské televizi BBC. "Problém je, že ve výbušné atmosféře bezprostředně po závodě bylo vysloveno několik názorů, aniž by předem byla zhlédnuta fakta. Pro nás jako tým je rozdělování viny špatný přístup. Oba jezdce bereme jako sobě rovné. Dostali se do situace, která už byla trochu za limitem.Výsledkem byl kontakt a velká bodová ztráta, to ani jeden nechtěl," pokračoval Horner.
Sebastian Vettel a Mark Webber spolu oficiálně nemají žádný problém
Šéf Red Bullu si je jistý, že Webber s Vettelem nebudou riskovat opakování tureckého fiaska. Podle jeho slov tým nedá pilotům žádné instrukce, aby spolu více závodili, ani nezačne naopak jednoho z nich protežovat."Nebudeme říkat jednomu z nich, aby se vzdal nebo předjížděl, je na nich, co na trati dělají. Oba závodníci se toho podle mě v Istanbulu hodně naučili. Budou spolu možná soupeřit už o víkendu v Montrealu. Nejdůležitější je, aby si uvědomovali, že oba závodí za tým. Věřím, že si to uvědomují," řekl Horner.
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.