Ferrari oznámilo prodloužení svého kontraktu s Felipe Massou - nově vyprší až po skončení závodní sezóny 2012.
Felipe nastupuje za italský tým již od roku 2001. K dnešnímu dni v rudém "dresu" odjezdil 69 velkých cen: z toho v 11 zvítězil, 30krát se umístil na pódiu, 51krát dojel na bodech, 15krát vyhrál kvalifikaci a 12krát zajel nejrychlejší kolo. Za tu dobu nasbíral celkem 360 mistrovských bodů.
"Jsem rád, že jsem dostal příležitost jezdit za Ferrari i další dvě sezóny," usmívá se Massa.
"Po celou mou kariéru ve Formuli 1 jsem vždy závodil s motorem Ferrari za zády a jsem hrdý na to, že budu moci pokračovat v práci s týmem, který je mou druhou rodinou."
Felipe Massa se svým šéfem Stefanem Domenicalim v Turecku
"Felipe je s námi již téměř deset let, vyrostl jako pilot i jako člověk, prošel několika velmi náročnými okamžiky, ale také nám dal chvíle plné radosti," dodává na adresu brazilského pilota Stefano Domenicali. "Chceme poskytnou důkaz budoucí stability s důvěrou v kvality naší jezdecké dvojice, které se v talentu, rychlosti a schopnosti společně pracovat pro blaho týmu nikdo nevyrovná."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.