„Nic se nestalo“ (publikovatelný český přepis původní věty), stojí ve čtvrteční tiskové zprávě od Red Bullu. Zpráva je doprovozena i fotkou, která má ukázat, že mezi Sebastianem Vettelem a Markem Webberem už nic není a veškeré rozdílné názory, které u nic po nehodě panovaly, jsou již po setkání s Christianem Hornerem (šéf týmu), Adrianem Neweym (hlavní designér) a Helmutem Markem (týmový poradce) pryč.
V Turecku o uplynulém víkendu kolidovali v zatáčce č. 12 dva jezdci Red Bullů a ztratili tak svoje první a druhé příčky. Byl to právě McLaren, který toto zaváhání využil na maximum a získal pak v Istanbulu double. Vyjádření Red Bullu:„Bylo to pozitivní setkání, které udělalo tlustou čáru za incidentem, který se stal ve 40 kole Grand Prix Turecka. Tým se teď již plně soustředí na Grad Prix Kanady, která se jede příští týden.“
Vyjádření Sebastiana Vettela:„Tým nás dostal do výborné pozice a pro ně to určitě nebylo dobré. Takže se jim omlouvám za to, že jsme ztratili vedení v závodu. Mark i já jsme závodníci a oba závodíme. Jsme profesionálové a určitě to nezmění náš budoucí přístup k práci. Máme skvělý tým se silným duchem. Těším se do Kanady.“
Vyjádření Marka Webbera:„Pro tým je to smůla, když jsme ztratili možnost ten závod vyhrát. Je to sport a takovéto věci se mohou stát, ale nemělo se to stát. Soucítím s každým v Red Bullu, v továrně a s každým zainteresovaným. Seb i já jsme se ujistili, že se to už znova nestane a budeme spolu normálně dále spolupracovat, žádný problém. Hodně jsme o tom již mluvili, je to za námi. Těšíme se na závod v Kanadě, který se jede příští týden.“
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.