„Nic se nestalo“ (publikovatelný český přepis původní věty), stojí ve čtvrteční tiskové zprávě od Red Bullu. Zpráva je doprovozena i fotkou, která má ukázat, že mezi Sebastianem Vettelem a Markem Webberem už nic není a veškeré rozdílné názory, které u nic po nehodě panovaly, jsou již po setkání s Christianem Hornerem (šéf týmu), Adrianem Neweym (hlavní designér) a Helmutem Markem (týmový poradce) pryč.
V Turecku o uplynulém víkendu kolidovali v zatáčce č. 12 dva jezdci Red Bullů a ztratili tak svoje první a druhé příčky. Byl to právě McLaren, který toto zaváhání využil na maximum a získal pak v Istanbulu double. Vyjádření Red Bullu:„Bylo to pozitivní setkání, které udělalo tlustou čáru za incidentem, který se stal ve 40 kole Grand Prix Turecka. Tým se teď již plně soustředí na Grad Prix Kanady, která se jede příští týden.“
Vyjádření Sebastiana Vettela:„Tým nás dostal do výborné pozice a pro ně to určitě nebylo dobré. Takže se jim omlouvám za to, že jsme ztratili vedení v závodu. Mark i já jsme závodníci a oba závodíme. Jsme profesionálové a určitě to nezmění náš budoucí přístup k práci. Máme skvělý tým se silným duchem. Těším se do Kanady.“
Vyjádření Marka Webbera:„Pro tým je to smůla, když jsme ztratili možnost ten závod vyhrát. Je to sport a takovéto věci se mohou stát, ale nemělo se to stát. Soucítím s každým v Red Bullu, v továrně a s každým zainteresovaným. Seb i já jsme se ujistili, že se to už znova nestane a budeme spolu normálně dále spolupracovat, žádný problém. Hodně jsme o tom již mluvili, je to za námi. Těšíme se na závod v Kanadě, který se jede příští týden.“
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.