Australan Mark Webber se nemyslí, že si to o letošní titul rozdá pouze on se svým týmovým kolegou Vettelem. Vozy Red Bull mají přitom už od začátku sezony výkonnostní náskok nad zbytkem pole. Jen technické problémy a smůla jim zabránily v zisku více vítězství.
Vůz týmu z Milton Keynes nebyl dosud v letošní sezoně poražen v kvalifikaci. Webber ale zdůrazňuje, že by stáj neměla usnout na vavřínech: „Jsme v dobré pozici, můžeme stavět na skvělém základu. Ale nikdo neví, jaký tým bude vpředu dejme tomu za pět závodů. Takže si nemyslím, že by letošní souboj o titul mezi jezdci byl pouze mezi dvěma jezdci.“Poslední velké změny představily týmy v Barceloně, kde Red Bull snad ještě víc odskočil od zbytku předních týmů. „Před dvěma závody ještě všichni mluvili jinak. Za dva poslední závody už ale všichni mluví jinak,“ podotýká Mark k situaci, kdy se během dvou závodů stal uchazečem o titul.„Já a Seb máme v současné době stejně bodů. V průběhu sezony nás však čekají rozdílné okruhy, na konci roku do boje o titul také promluví motory. Jsem natolik optimistický a zároveň realistický, abych věděl, že nevyhrajeme všechny závody. Chceme ale získat co možná nejvíc nejlepších výsledků. Do konce sezony je však ještě dlouhá cesta a ještě se hodně věcí může změnit,“ uzavřel svoje povídání Australan.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.