Australan Mark Webber se nemyslí, že si to o letošní titul rozdá pouze on se svým týmovým kolegou Vettelem. Vozy Red Bull mají přitom už od začátku sezony výkonnostní náskok nad zbytkem pole. Jen technické problémy a smůla jim zabránily v zisku více vítězství.
Vůz týmu z Milton Keynes nebyl dosud v letošní sezoně poražen v kvalifikaci. Webber ale zdůrazňuje, že by stáj neměla usnout na vavřínech: „Jsme v dobré pozici, můžeme stavět na skvělém základu. Ale nikdo neví, jaký tým bude vpředu dejme tomu za pět závodů. Takže si nemyslím, že by letošní souboj o titul mezi jezdci byl pouze mezi dvěma jezdci.“Poslední velké změny představily týmy v Barceloně, kde Red Bull snad ještě víc odskočil od zbytku předních týmů. „Před dvěma závody ještě všichni mluvili jinak. Za dva poslední závody už ale všichni mluví jinak,“ podotýká Mark k situaci, kdy se během dvou závodů stal uchazečem o titul.„Já a Seb máme v současné době stejně bodů. V průběhu sezony nás však čekají rozdílné okruhy, na konci roku do boje o titul také promluví motory. Jsem natolik optimistický a zároveň realistický, abych věděl, že nevyhrajeme všechny závody. Chceme ale získat co možná nejvíc nejlepších výsledků. Do konce sezony je však ještě dlouhá cesta a ještě se hodně věcí může změnit,“ uzavřel svoje povídání Australan.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.