Rozhodnutí Michaela Schumachera vrátit se do Mercedesu a ne zpět do Ferrari Alonsovi pomohlo se rychle v Maranellu zabydlet.
Navíc po vítězství hned v prvním závodu v barvách Ferrari v Bahrajnu rozhodně nezůstává v Schumiho stínu. "Nyní jsme asi trochu volnější," prohlásil Fernando Alonso o životě uvnitř Ferrari v post-schumacherovské éře pro italské noviny Corriere della Sera.
Co říká Fernando na dosavadní slabší Schumacherovy výkony - je překvapen? "Ano, a hodně. Ještě více mě překvapilo, že se vrátil. S takovou minulostí mohl vést klidný život."
Alonso se dále dotkl konkurenceschopnosti Ferrari a jeho rivalů, sebevědomí mu jako obvykle nechybí, za favorita na titul totiž považuje svůj tým: "Red Bull je silnější v kvalifikacích a jsou velmi rychlí, v závodě však na ně máme. McLaren ví, jak své auto velmi rychle vyvíjet, ani my ale nežertujeme. Když to shrnu: Ferrari je favoritem na vítězství v šampionátu!"
Splňuje zatím Ferrari jeho původní představy? "Ne, je to jiné. Dokonce lepší. Čekal jsem, že půjdu k nejsilnějšímu týmu, jenž je schopen těžit ze svého potenciálu. Ferrari je ale něco více: vášeň, filozofie, způsob života. Jsem těmi emocemi nakažený."
Fernando Alonso v Číně
Spolupráci s Massou si údajně i přes předjetí v Číně užívá: "S Felipem se doplňujeme. Pokud mi něco schází v zatáčkách, pak to nechybí u něj, v některých částech jsem zase rychlejší já. Učit se jeden od druhého je tajemstvím. A kdo by mohl nám mohl dělat problémy? Button s Hamiltonem.
Na dotaz, zda by zopakoval předjížděcí manévr na svého týmového kolegu při nájezdu do boxů v Číně, na závěr řekl: "Určitě ano."
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.