Felipe Massa nemá strach z dominance Red Bullu. Podle něj není tak jednoznačná, jak by se mohlo po doublu rakouského týmu zdát. V Číně se naopak obává výkonů McLarenu.
Massa tvrdí, že Red Bullu k vítězství pomohla indispozice jeho dvou největších rivalů. Po chybě v kvalifikaci startovaly vozy Ferrari a McLarenu z chvostu startovního pole. Sebastian Vettel pak závod v Malajsii s přehledem vyhrál před kolegou Markem Webberem."V Malajsii jsem slyšel v neděli lidi říkat, že Red Bull je zatím nejrychlejší auto. Je to pravda, byli v prvních dvou řadách na roštu. Ale na závodní vzdálenost je to podle mě trochu jinak. Nezapomeňte, že v Sepangu jeli tak trochu vlastní závod, dva jejich nejbližší soupeří startovali zezadu. Určitě nejsou nepřemožitelní, ale musíme se trochu zlepšit, abychom byli v lepší pozici je zastavit," myslí si Massa. Brazilec se na Velkou cenu Číny těší. Neopomenul upozornit na F-kanál McLarenu, který podle něj bude pro Ferrari velkým rivalem. "V Šanghaji se mi nevede špatně, dvakrát jsem si dojel pro pódiové umístění. Byl jsem druhý v roce 2008 a třetí o rok dříve. Na okruhu se dobře jezdí a extrémně dlouhá rovinka před úzkou zatáčkou znamená velkou možnost pro předjíždění. Letos ale musíme být na rovinkách opatrní, protože jsme viděli, že McLaren má vysokou maximální rychlost. Pro případ těsné bitvy s nimi musíme být opatrní a připraveni bránit pozice," upozorňuje Massa.Velká cena Číny startuje již tuto neděli ve tři hodiny místního času (9.00 SEČ).
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.