Felipe Massa nemá strach z dominance Red Bullu. Podle něj není tak jednoznačná, jak by se mohlo po doublu rakouského týmu zdát. V Číně se naopak obává výkonů McLarenu.
Massa tvrdí, že Red Bullu k vítězství pomohla indispozice jeho dvou největších rivalů. Po chybě v kvalifikaci startovaly vozy Ferrari a McLarenu z chvostu startovního pole. Sebastian Vettel pak závod v Malajsii s přehledem vyhrál před kolegou Markem Webberem."V Malajsii jsem slyšel v neděli lidi říkat, že Red Bull je zatím nejrychlejší auto. Je to pravda, byli v prvních dvou řadách na roštu. Ale na závodní vzdálenost je to podle mě trochu jinak. Nezapomeňte, že v Sepangu jeli tak trochu vlastní závod, dva jejich nejbližší soupeří startovali zezadu. Určitě nejsou nepřemožitelní, ale musíme se trochu zlepšit, abychom byli v lepší pozici je zastavit," myslí si Massa. Brazilec se na Velkou cenu Číny těší. Neopomenul upozornit na F-kanál McLarenu, který podle něj bude pro Ferrari velkým rivalem. "V Šanghaji se mi nevede špatně, dvakrát jsem si dojel pro pódiové umístění. Byl jsem druhý v roce 2008 a třetí o rok dříve. Na okruhu se dobře jezdí a extrémně dlouhá rovinka před úzkou zatáčkou znamená velkou možnost pro předjíždění. Letos ale musíme být na rovinkách opatrní, protože jsme viděli, že McLaren má vysokou maximální rychlost. Pro případ těsné bitvy s nimi musíme být opatrní a připraveni bránit pozice," upozorňuje Massa.Velká cena Číny startuje již tuto neděli ve tři hodiny místního času (9.00 SEČ).
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.