Mark Webber je po nedělním závodu v Bahrajnu velmi zklamaný z toho, jak se (ne)dá s novými vozy předjíždět přímo na trati. Australan se kvalifikoval na šestém místě, ale závod dokončil až jako osmý. Jednu pozici ztratil na startu, druhou v boxech.
Mark si postěžoval, že bylo absolutně nemožné někoho předjet. „Opravdu jsem se nudil. Strávil jsem 48 kol zíráním na zadek vozů Schumachera a později Buttona. Nemohl jsem je prostě předjet. Vyzkoušel jsem opravdu všechno, přes tlak nebo třeba rozdílnou stopu. Ale nic nepomohlo,“ smutní Australan.„Oba jsou to dobří piloti a ani jeden neudělal chybu. Kdybych se pokusil ještě více se pověsit za jejich vozy, tak by to také mohlo skončit kolizí. Byl jsem opravdu zaskočen tím, jak špatně se dá s novými vozy předjíždět. Také nikdo před startem sezony nepočítal s tím, že se bude v boxech stavět jenom jednou. Každý teď bude používat stejnou strategii, což bude ještě větší nuda,“ předpovídá Mark. Podle mínění Webbera pomůže pouze změna pravidel, jinak se ze show jménem F1 stane kroužení po okruhu ve vláčku: „Musíme jen doufat, že ostatní okruhy budou k předjíždění přívětivější než ten v Sakhiru.“
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.