Mark Webber je po nedělním závodu v Bahrajnu velmi zklamaný z toho, jak se (ne)dá s novými vozy předjíždět přímo na trati. Australan se kvalifikoval na šestém místě, ale závod dokončil až jako osmý. Jednu pozici ztratil na startu, druhou v boxech.
Mark si postěžoval, že bylo absolutně nemožné někoho předjet. „Opravdu jsem se nudil. Strávil jsem 48 kol zíráním na zadek vozů Schumachera a později Buttona. Nemohl jsem je prostě předjet. Vyzkoušel jsem opravdu všechno, přes tlak nebo třeba rozdílnou stopu. Ale nic nepomohlo,“ smutní Australan.„Oba jsou to dobří piloti a ani jeden neudělal chybu. Kdybych se pokusil ještě více se pověsit za jejich vozy, tak by to také mohlo skončit kolizí. Byl jsem opravdu zaskočen tím, jak špatně se dá s novými vozy předjíždět. Také nikdo před startem sezony nepočítal s tím, že se bude v boxech stavět jenom jednou. Každý teď bude používat stejnou strategii, což bude ještě větší nuda,“ předpovídá Mark. Podle mínění Webbera pomůže pouze změna pravidel, jinak se ze show jménem F1 stane kroužení po okruhu ve vláčku: „Musíme jen doufat, že ostatní okruhy budou k předjíždění přívětivější než ten v Sakhiru.“
Lewis Hamilton poukázal na problém, který podle něj v letošní sezoně výrazně ovlivnil atmosféru uvnitř Ferrari. Podle něj tlak zvenčí na piloty výrazně zatížil psychiku celé stáje.
McLaren vstupuje do závěrečného závodu sezony v Abú Zabí s jasným cílem zajistit, aby jeden z jeho jezdců porazil Maxe Verstappena a získal titul, aniž by tým zasahoval do přirozeného souboje mezi Oscarem Piastrim a Landem Norrisem.
Oscar Piastri vynechá úvodní páteční trénink v Abú Zabí, aby McLaren splnil pravidlo nasazení nováčka, a jeho vůz převezme testovací jezdec Pato O’Ward, který týmu poskytne cenná data.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.