Felipe Massa je spokojený s výkonem Ferrari F10 na předsezónních testech. Nemyslí si však, že by průběžné výsledky testů měly velkou výpovědní hodnotu. Rozhodně neočekává, že by Rudí od prvního závodu drtili konkurenci.
Ferrari se dařilo na všech třech testech. Ve Valencii vedlo rychlostní tabulky. Na dlouhých stintech F10 také ukázalo, že je i spolehlivé. Podle Massy by však byla chyba přikládat těmto výsledkům přílišnou váhu. Poukázal také na to, že v Barceloně se do rozmezí jedné vteřiny vešlo osm vozů.
„Jsem spokojený se všemi testy, ne jen s tím v Barceloně. I ve Valencii a Jerezu jsme zvládli, co jsme si vytyčili, ale zdá se, že to bude velmi těžký a těsný šampionát.
Nikdy jsme nečekali, že budeme mít nějakou výhodu, se kterou půjdeme do prvního závodu a snadno vyhrajeme, to vůbec ne. Čekali jsme konkurenceschopné auto a myslím, že to máme. Je spolehlivé, ale také konzistentní, a přesně to jsme do začátku sezóny chtěli.
Nejsme tu od toho, abychom se stali šampiony předsezónních testů. Jsme tu, abychom pracovali na autě a bojovali o vítězství v mistrovství,“ vysvětlil Felipe Massa.
Osmadvacetiletý Brazilec také prohlásil, že se mu s novým kolegou Alonsem pracuje velmi dobře. „Mám s každým dobré vztahy. Nikdy jsem neměl s kolegy problémy. Jsem si stoprocentně jistý, že s Fernandem nebudu mít nikdy potíže. Dobře se nám spolupracuje, a na tom jediném záleží,“ je si jistý Massa.
„Je inteligentní a ví, že pro tým je důležité mít dobré auto. To vím i já, takže se nám dobře pracuje a jdeme správným směrem,“ pochválil Alonsa Brazilec.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.