Felipe Massa je spokojený s výkonem Ferrari F10 na předsezónních testech. Nemyslí si však, že by průběžné výsledky testů měly velkou výpovědní hodnotu. Rozhodně neočekává, že by Rudí od prvního závodu drtili konkurenci.
Ferrari se dařilo na všech třech testech. Ve Valencii vedlo rychlostní tabulky. Na dlouhých stintech F10 také ukázalo, že je i spolehlivé. Podle Massy by však byla chyba přikládat těmto výsledkům přílišnou váhu. Poukázal také na to, že v Barceloně se do rozmezí jedné vteřiny vešlo osm vozů.
„Jsem spokojený se všemi testy, ne jen s tím v Barceloně. I ve Valencii a Jerezu jsme zvládli, co jsme si vytyčili, ale zdá se, že to bude velmi těžký a těsný šampionát.
Nikdy jsme nečekali, že budeme mít nějakou výhodu, se kterou půjdeme do prvního závodu a snadno vyhrajeme, to vůbec ne. Čekali jsme konkurenceschopné auto a myslím, že to máme. Je spolehlivé, ale také konzistentní, a přesně to jsme do začátku sezóny chtěli.
Nejsme tu od toho, abychom se stali šampiony předsezónních testů. Jsme tu, abychom pracovali na autě a bojovali o vítězství v mistrovství,“ vysvětlil Felipe Massa.
Osmadvacetiletý Brazilec také prohlásil, že se mu s novým kolegou Alonsem pracuje velmi dobře. „Mám s každým dobré vztahy. Nikdy jsem neměl s kolegy problémy. Jsem si stoprocentně jistý, že s Fernandem nebudu mít nikdy potíže. Dobře se nám spolupracuje, a na tom jediném záleží,“ je si jistý Massa.
„Je inteligentní a ví, že pro tým je důležité mít dobré auto. To vím i já, takže se nám dobře pracuje a jdeme správným směrem,“ pochválil Alonsa Brazilec.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.