Kazuki Nakajima má už údajně podepsanou smlouvu se Stefan GP na pozici závodního pilota pro letošní sezonu. Těsně před podpisem smlouvy je prý i Jacques Villeneuve, který by usedal do druhého vozu. Jako testovací pilot by se měl představit Karun Chandhok, píše německý motorsport-total.com.
Přestože Zoran Stefanovic stále nemá jasné místo na startovním roštu F1 v příští sezoně, tak neponechává nic náhodě. To, že by v týmu mohl dostat nějakou úlohu Kazuki Nakajima, bylo více méně jasné od začátku. Stefan GP totiž odkoupil od Toyoty veškeré vybavení, a tak není žádným překvapením, že Toyota protlačila Nakajimu do nového týmu. To by mohlo Stefan GP přinést nějaké peníze nebo třeba slevu na motory, jako tomu bylo vloni u Williamsu.
Na pozici druhého jezdce by se mělo objevit velké překvapení: Mistr světa z roku 1997, Jacques Villeneuve. Spíše se totiž hovořilo o jezdcí jako Ralfu Schumacherovi nebo Narainu Karthikeyanovi. Smlouva však zatím není podepsaná ani se šéfem F1, Ecclestonem, ani s Villeneuvem. Kdyby se však přece jenom Kanaďan do F1 vrátil, mohli bychom být opět svědky souboje Schumacher vs. Villeneuve jako v sezoně 1997.
V roce 2006 byl Villeneuve v půlce sezony nahrazen u BMW Sauberu Kubicou
"Milují závodní svět. Už jsem se takový narodil. Vozu F1 se prostě nic nevyrovná. Byl bych hloupý, kdybych se nepokusil o návrat," prohlásil vloni na návštěve GP Singapouru Villeneuve. Mohlo by se tak stát, že se na start sezony 2010 postaví hned pět mistrů světa: Jenson Button, Lewis Hamilton, Michael Schumacher, Fernando Alonso a Jacques Villeneuve.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.