Kazuki Nakajima má už údajně podepsanou smlouvu se Stefan GP na pozici závodního pilota pro letošní sezonu. Těsně před podpisem smlouvy je prý i Jacques Villeneuve, který by usedal do druhého vozu. Jako testovací pilot by se měl představit Karun Chandhok, píše německý motorsport-total.com.
Přestože Zoran Stefanovic stále nemá jasné místo na startovním roštu F1 v příští sezoně, tak neponechává nic náhodě. To, že by v týmu mohl dostat nějakou úlohu Kazuki Nakajima, bylo více méně jasné od začátku. Stefan GP totiž odkoupil od Toyoty veškeré vybavení, a tak není žádným překvapením, že Toyota protlačila Nakajimu do nového týmu. To by mohlo Stefan GP přinést nějaké peníze nebo třeba slevu na motory, jako tomu bylo vloni u Williamsu.
Na pozici druhého jezdce by se mělo objevit velké překvapení: Mistr světa z roku 1997, Jacques Villeneuve. Spíše se totiž hovořilo o jezdcí jako Ralfu Schumacherovi nebo Narainu Karthikeyanovi. Smlouva však zatím není podepsaná ani se šéfem F1, Ecclestonem, ani s Villeneuvem. Kdyby se však přece jenom Kanaďan do F1 vrátil, mohli bychom být opět svědky souboje Schumacher vs. Villeneuve jako v sezoně 1997.
V roce 2006 byl Villeneuve v půlce sezony nahrazen u BMW Sauberu Kubicou
"Milují závodní svět. Už jsem se takový narodil. Vozu F1 se prostě nic nevyrovná. Byl bych hloupý, kdybych se nepokusil o návrat," prohlásil vloni na návštěve GP Singapouru Villeneuve. Mohlo by se tak stát, že se na start sezony 2010 postaví hned pět mistrů světa: Jenson Button, Lewis Hamilton, Michael Schumacher, Fernando Alonso a Jacques Villeneuve.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.