Felipe Massa považuje Nicka Heidfelda za rychlého pilota a přiznal, že nevychází z údivu z toho, že Němec letos nesehnal místo závodního pilota v žádném z týmů, které budou startovat v sezóně 2010.
Letos se přitom do závodu zapojí o 3 týmy více, přesto na Heidfelda zbylo "pouze" místo testovacího a záložního pilota u Mercedesu GP.
Massa se proto zeptal: "Proč nikdo nenabídl mému bývalému kolegovi Nicku Heidfeldovi dobré závodní místo? Pokud se podívám na letošní startující - on patří do Formule 1, ale ne jako testovací pilot."
Tito dva jezdci se spolu jezdili v roce 2002 za Sauber, kde Heidfeld působil až do konce loňské sezóny. Nikdy se mu však nepovedlo vyhrát žádný závod, někteří o něm přesto hovoří jako o nejvíce podceňovaném pilotovi F1, na což upozornil i šéf McLarenu Martin Whitmarsh, který s Němcem na sklonku roku 2009 vedl pár rozhovorů.
Nick ve svém posledním závodu v Abú Zabí
Nejvíce se Heidfeldovi dařilo v šampionátu v roce 2007, kdy skončil celkově pátý. Tehdy dojel při double BMW Sauberu v Kanadě druhý za Robertem Kubicou. Nebylo to ovšem jeho jediné druhé místo - o 2 roky dříve dojel druhý dokonce dvakrát po sobě, v roce 2008 skončil stříbrný hned ve čtyřech ze 17 závodů, loni pouze ve zkráceném závodě v Malajsii. Letos si žel bude muset dát pauzu.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.