Felipe Massa považuje Nicka Heidfelda za rychlého pilota a přiznal, že nevychází z údivu z toho, že Němec letos nesehnal místo závodního pilota v žádném z týmů, které budou startovat v sezóně 2010.
Letos se přitom do závodu zapojí o 3 týmy více, přesto na Heidfelda zbylo "pouze" místo testovacího a záložního pilota u Mercedesu GP.
Massa se proto zeptal: "Proč nikdo nenabídl mému bývalému kolegovi Nicku Heidfeldovi dobré závodní místo? Pokud se podívám na letošní startující - on patří do Formule 1, ale ne jako testovací pilot."
Tito dva jezdci se spolu jezdili v roce 2002 za Sauber, kde Heidfeld působil až do konce loňské sezóny. Nikdy se mu však nepovedlo vyhrát žádný závod, někteří o něm přesto hovoří jako o nejvíce podceňovaném pilotovi F1, na což upozornil i šéf McLarenu Martin Whitmarsh, který s Němcem na sklonku roku 2009 vedl pár rozhovorů.
Nick ve svém posledním závodu v Abú Zabí
Nejvíce se Heidfeldovi dařilo v šampionátu v roce 2007, kdy skončil celkově pátý. Tehdy dojel při double BMW Sauberu v Kanadě druhý za Robertem Kubicou. Nebylo to ovšem jeho jediné druhé místo - o 2 roky dříve dojel druhý dokonce dvakrát po sobě, v roce 2008 skončil stříbrný hned ve čtyřech ze 17 závodů, loni pouze ve zkráceném závodě v Malajsii. Letos si žel bude muset dát pauzu.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.