Felipe Massa považuje Nicka Heidfelda za rychlého pilota a přiznal, že nevychází z údivu z toho, že Němec letos nesehnal místo závodního pilota v žádném z týmů, které budou startovat v sezóně 2010.
Letos se přitom do závodu zapojí o 3 týmy více, přesto na Heidfelda zbylo "pouze" místo testovacího a záložního pilota u Mercedesu GP.
Massa se proto zeptal: "Proč nikdo nenabídl mému bývalému kolegovi Nicku Heidfeldovi dobré závodní místo? Pokud se podívám na letošní startující - on patří do Formule 1, ale ne jako testovací pilot."
Tito dva jezdci se spolu jezdili v roce 2002 za Sauber, kde Heidfeld působil až do konce loňské sezóny. Nikdy se mu však nepovedlo vyhrát žádný závod, někteří o něm přesto hovoří jako o nejvíce podceňovaném pilotovi F1, na což upozornil i šéf McLarenu Martin Whitmarsh, který s Němcem na sklonku roku 2009 vedl pár rozhovorů.
Nick ve svém posledním závodu v Abú Zabí
Nejvíce se Heidfeldovi dařilo v šampionátu v roce 2007, kdy skončil celkově pátý. Tehdy dojel při double BMW Sauberu v Kanadě druhý za Robertem Kubicou. Nebylo to ovšem jeho jediné druhé místo - o 2 roky dříve dojel druhý dokonce dvakrát po sobě, v roce 2008 skončil stříbrný hned ve čtyřech ze 17 závodů, loni pouze ve zkráceném závodě v Malajsii. Letos si žel bude muset dát pauzu.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.