Mark Webber po včerejších jízdách prohlásil, že si nemá u nového vozu na co stěžovat. Podle výsledků se dle něj také nedá zatím říct, které týmy jsou nejrychlejší.
Po odhalení nového auta v paddocku španělského okruhu ve středu ráno Webber rychle usedl za volant a začal sbírat první zkušenosti na trati. Odjel celkem 50 kol, nejrychlejší z nich za 1:26,502 min, což stačilo na předposlední místo. Nesmíme ale zapomenout na to, že ty nejlepší časy jezdci před ním zajely v úvodní 45 minutách testů, než se rozpršelo.
"Měl jsem z toho velmi dobrý pocit, prohlásil Australan. "Kvůli měnícím se podmínkám to nebyl úplně čistý den, ale to bylo stejné pro všechny. Pak nás také postihl nešťastný, poměrně obyčejný únik oleje, který byl zveličován. Bylo to nešťastné, protože když se ohlédnu zpět, tak jsme si s tím mohli poradit trochu lépe, ale tak už to někdy chodí. Nenajezdili jsme toho tolik, kolik jsme měli, ale nakonec jsme najezdili s autem 50 kol. Zítra snad bude sucho, takže budeme moci získat více informací."
I když se dle testování vozu v dešti dá těžko hodnotit výkonnost vozu či jeho ovladatelnost, podle Webbera si monopost RB6 nevedl vůbec špatně: "Všechno se chovalo tak, jak jsme plánovali a očekávali. Na normální mokrý, kluzký den v Jerezu to bylo dobré. Auto nemá žádné velké chyby."
"Stále musíme poznat několik věcí. Teď, když má za sebou zkušební jízdu, už na něm ale můžeme začít více pracovat. Na konci měsíce se pak můžeme začít zaměřovat na časy. Nyní se na ně není možné ohlížet, protože někteří chvíli létají, a minutu na to už ne, takže je těžké říct, co kdo dělá," dodává Webber.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.