Mark Webber po včerejších jízdách prohlásil, že si nemá u nového vozu na co stěžovat. Podle výsledků se dle něj také nedá zatím říct, které týmy jsou nejrychlejší.
Po odhalení nového auta v paddocku španělského okruhu ve středu ráno Webber rychle usedl za volant a začal sbírat první zkušenosti na trati. Odjel celkem 50 kol, nejrychlejší z nich za 1:26,502 min, což stačilo na předposlední místo. Nesmíme ale zapomenout na to, že ty nejlepší časy jezdci před ním zajely v úvodní 45 minutách testů, než se rozpršelo.
"Měl jsem z toho velmi dobrý pocit, prohlásil Australan. "Kvůli měnícím se podmínkám to nebyl úplně čistý den, ale to bylo stejné pro všechny. Pak nás také postihl nešťastný, poměrně obyčejný únik oleje, který byl zveličován. Bylo to nešťastné, protože když se ohlédnu zpět, tak jsme si s tím mohli poradit trochu lépe, ale tak už to někdy chodí. Nenajezdili jsme toho tolik, kolik jsme měli, ale nakonec jsme najezdili s autem 50 kol. Zítra snad bude sucho, takže budeme moci získat více informací."
I když se dle testování vozu v dešti dá těžko hodnotit výkonnost vozu či jeho ovladatelnost, podle Webbera si monopost RB6 nevedl vůbec špatně: "Všechno se chovalo tak, jak jsme plánovali a očekávali. Na normální mokrý, kluzký den v Jerezu to bylo dobré. Auto nemá žádné velké chyby."
"Stále musíme poznat několik věcí. Teď, když má za sebou zkušební jízdu, už na něm ale můžeme začít více pracovat. Na konci měsíce se pak můžeme začít zaměřovat na časy. Nyní se na ně není možné ohlížet, protože někteří chvíli létají, a minutu na to už ne, takže je těžké říct, co kdo dělá," dodává Webber.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.