Španělský pilot F1 Fernando Alonso neočekává, že bude mít ve Ferrari pozici jezdce číslo jedna, a tvrdí, že ani nikdy předtím nepožadoval, aby byl týmovou jedničkou.
"Mám ve zvyku pracovat na 110 procent a jsem člověk, který tlačí i všechny kolem sebe, aby také odváděli co nejlepší práci, ale nikdy jsem nechtěl pro sebe nějaké výhody," řekl Alonso v průběhu setkání stáje Ferrari v horském středisku Madonna di Campiglio.
"Nikdy za celou svou kariéru jsem nepožadoval, abych byl jezdcem číslo jedna. Je ale jasné, co nechci. Nechci být stájovou dvojkou, jako tomu bylo v roce 2007," připomněl Alonso své roční působení v týmu McLaren, který podle něho upřednostňoval Lewise Hamiltona a z něhož po roce předčasně odešel.
Dvojnásobný mistr světa tvrdí, že se svým novým stájovým kolegou Felipem Massou vychází dobře. "Je to dobré. Pro mě je výhoda, že Felipe není v týmu nový. Myslím, že budeme silná dvojice," dodal Španěl, kterého těší návrat Michaela Schumachera. "Jsem šťastný, že je zpět. Pro F1 je to výjimečně dobré, rok 2010 bude pro fanoušky velmi zajímavý," je si jistý rodák z Ovieda, který se Schumacherem v minulosti svedl řadu soubojů.
"V posledních dvou letech jeho kariéry jsme byli velkými soupeři. V roce 2006 jsme bojovali o titul až do posledního kola posledního závodu v Brazílii," připomněl Alonso. "Michael bude mít určitě velkou motivaci, aby získal svůj osmý titul mistra světa. Já mám zase svou motivaci v tom, že jsem nyní v týmu Ferrari, kde on závodil a vyhrával. Chci tady taky vítězit," řekl Alonso.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.