Brazilský pilot Felipe Massa ani v případě návratu Michaela Schumachera nepovažuje Mercedes za hlavního soupeře své stáje Ferrari, víc se obává McLarenu a Red Bullu. Massa, vracející se do kokpitu po těžkém zranění, to řekl v pátek v rozhovoru pro italský list La Republica.
"McLaren a Red Bull jsou dva týmy, od kterých očekávám nejvíc," řekl osmadvacetiletý Brazilec. "Schumacher v Mercedesu sice může dosáhnout hodně, ale Britové jsou silnější. V Lewisi Hamiltonovi a Jensonu Buttonovi mají vynikající tým," soudí Massa. "Red Bull byl zase nejlepší stájí druhé poloviny letošní sezony," upozornil.
"Michaela mám rád, ale byl by pro mě na trati stejným soupeřem jako všichni ostatní, i když by bylo trochu zvláštní vidět ho znovu v kokpitu," řekl Massa, který kvůli zranění z kvalifikace na Velkou cenu Maďarska vynechal osm závodů letošní sezony. Z fraktury lebky se už úspěšně zotavil a tento týden testoval na domácím okruhu stáje Ferrari v Mugellu.
Média spekulují, že sedminásobný mistr světa Michael Schumacher se v jedenačtyřiceti letech vrátí do závodního kokpitu. Schumacher jedná se stájí Mercedes, která jako Brawn GP, vyhrála letošní Pohár konstruktérů a díky Jensonu Buttonovi získala i individuální titul mistra světa.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.