Prezident Ferrari Luca di Montezemolo oznámil, že Felipe Massa sa počas tohto týždňa objaví na dráhe v Mugelle. Pilotovať bude voz s typovým označením F2007.
Brazílčan sa od vážnej nehody na Hungaroringu preháňal iba v pretekoch motokár. Nadišiel však čas, aby si opäť vyskúšal aj monopost Formule 1. Členovia legendárnej stajne hovoria, že jazdu v Mugelle možno považovať za predčasný vianočný darček.
Felipeho milá pozornosť potešila.
"Do monopostu F1 som chcel naskočiť ešte pred koncom roka. Zdá sa, že sa mi to napokon splní. Rád by som sa poďakoval členom tímu Ferrari za to, že mi dali tak pekný darček." uviedol nadšený Massa.
Rodák zo Sao Paula sa zúčastnil uplynulý víkend v Maranele tradičného vianočného obeda, ktorý organizuje Ferrari kvôli zamestnancom tímu a ich rodinám. Felipe bol oblečený v kostýme Santa Clausa a spoločne s Lucom Badoerom a Marcom Geném rozdával tým najmenším darčeky. Na slávnostnom obede prirodzene nechýbal ani Luca di Montezemolo. Prezident talianskej značky oznámil práve v Maranele správu o jazde Felipeho Massu, aj keď si netrúfol špecifikovať presný dátum, nakoľko poveternostné podmienky v regióne, kde sa testovací okruh Mugello nachádza, sú v tomto ročnom období nestále.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.