Felipe Massa popisuje svůj návrat do kokpitu letošního monopostu Ferrari, F60, jako pocit vítězství. Brazilec za volantem svého aktuálního monopostu absolvoval několik demonstračních kol při světovém finále Ferrari – tradiční zakončení sezony ve Valencii.
Bylo to poprvé od červencové nehody z kvalifikace na Maďarskou VC, kdy se Massa vrátil za volant letošního monopostu. Zákaz testů totiž znamenal, že při prvním svezení, minulý měsíc, musel použít vůz specifikace 2008. „Bylo to skvělé a já jsem šťastný. Přestože jsem mohl odjet jen pár kol, tak jsem si je užíval. Jsem velmi motivovaný. Dnešek je pro mě jako vítězství. Vše bylo v pořádku – jako před nehodou na Hungaroringu,“ nechal se slyšet Massa.Brazilec řekl, že jízda ve Valencii byla ještě víc speciální, než jeho návrat na testovací trati ve Fioranu a účast na VC v Sao Paulu a Abu Dhabi. „Jsem moc šťastný, že zde mohu být a mohu opět spolupracovat s týmem. Je pravda, že už jsem s nimi byl v Brazílii nebo Abu Dhabi, ale jízda je vždy mimořádná.“
„Chtěl bych dnes také poděkovat fanouškům, kteří mě v minulých měsících opravdu podpořili. Zprávy, které jsem dostával, byly opravdu nádherné. Teď doufám, že budeme moci dát naším fanouškům určitou satisfakci v roce 2010 za letošní nepovedený rok,“ slibuje Felipe.Světové finále bylo také první příležitostí, kde se objevil s týmem Fernando Alonso. Šéf týmu, Luca di Montezemolo, si je jistý, že právě tato dvojice bude tou nejsilnější ve startovním poli ročníku 2010: „Pro mě jsou Felipe a Fernando nejlepší jezdci v celé formuli 1. Jsem si jistý, že oba dva budou velmi motivovaní a budou chtít získat vítězství. Nemám obavu ze dvou jezdců z Latinské Ameriky v jednom týmu. Bude to vůbec poprvé v historii. Oba ale dobře ví, že především závodí za Ferrari a ne za sebe.“
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.
Valtteri Bottas prozradil nové detaily o svém přechodu do týmu Cadillac, který se chystá na vstup do Formule 1.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.