Lewis Hamilton prohlásil, že on sám s Fernandem Alonsem v roce 2007 žádný problém neměl. Proto také věří, že v příští sezoně nebude mít ani Felipe Massa problémy s dvojnásobným mistrem světa.
Médii byl duel z roku 2007 mezi dvěma týmovými kolegy, Lewisem Hamiltonem a Fernandem Alosem, označen jako válka hvězd. Této rivality využil Mercedes dokonce k natočení jedné reklamy. Hamilton si však nemyslí, že by mohly vzniknout nějaké neshody mezi budoucími týmový kolegy Ferrari.
„Já jsem žádný problém s Fernandem neměl. Nebyli jsme si zrovna nejbližší, ale respektovali jsem se. Občas jsme si i během závodního víkendu zahráli na PlayStationu. Přirozeně jsme se chtěli porazit, ale neměli jsme mezi sebou žádné problémy. Felipe by se neměl strachovat. Musí ale tvrdě pracovat, podobně jako v posledních sezonách po boku Kimiho,“ pronesl Lewis.
Brit si myslí, že duo Alonso/Massa bude v příštím roce nejsilnější pár v F1. Zatím se ale neví, kdo bude ve vedlejší garáží u McLarenu. Duo Hamilton/Räikkönen nebo Hamilton/Button by bylo zajisté také hodně silné. Narozdíl od Alonsa si Hamilton přestup k červeným nepřeje: „Každý, kdo v F1 působí, má svoje vysněné auto. Někdo měl rád Jordan, protože byl žlutý, někdo má rád červenou, jiný zase stříbrnou. Já mám rád rozhodně stříbrnou.“
„Vzpomínám si, že když Fernando přišel do McLarenu, tak také říkal, že je to jeho sen, jezdit za McLaren. Také říkal, že by zde chtěl zůstat až do konce své kariéry. Někdo má ale více snů,“ podotýká Lewis na Fernandovo prohlášení, že by chtěl ve Ferrari ukončit svoji kariéru v F1.
Carlos Sainz po Velké ceně Miami ostře kritizoval tým Williams za chyby, kvůli kterým podle něj přišel o šanci na lepší výsledek. Nejvíc ho rozčílilo nedodržení týmových pokynů, špatná strategie a kolize s Hamiltonem těsně před cílem.
Lewis Hamilton a Ferrari poutali v Miami pozornost spíše negativně. Britův frustrovaný rádiový projev zastínil jeho výkon a otevřel otázky ohledně týmové strategie.
Spekulace o možném odchodu Maxe Verstappena z Red Bullu neutichají. Helmut Marko sice dříve nevyloučil, že by čtyřnásobný mistr světa mohl tým opustit, teď ale situaci vidí klidněji a věří, že jezdec zůstane až do roku 2026.
Lando Norris v podcastu zavzpomínal na dětství a zdůraznil, že klíčem k jeho úspěchu ve Formuli 1 byla přísná, ale podpůrná výchova s důrazem na disciplínu a hodnoty. Jeho láska k závodění začala u videoher, ale k výsledkům ho dovedla hlavně tvrdá práce a pokora.
Šéf McLarenu Andrea Stella ocenil Oscara Piastriho za mimořádnou vyzrálost a práci s pneumatikami, kterou podle něj zvládá jako ostřílený matador. Mladý Australan tak potvrzuje, že McLaren v něm našel klíčového muže pro budoucnost.
Flavio Briatore označil rezignaci Olivera Oakse za nečekanou a přiznal, že výměna Doohana za Colapinta byla nezbytná. Podle kritiků tím ale Alpine jen dál potvrzuje, že sportovní vize ustupují zákulisnímu vlivu a tlaku sponzorů, přičemž Briatore zůstává skrytým šéfem.
Soupeři McLarenu vyjádřili obavy ohledně toho, jak stáj pracuje s teplotami zadních pneumatik, což vyvolalo podezření z možného technického triku. FIA ale nyní učinila přítrž všem spekulacím a situaci definitivně uzavřela.
Carlos Sainz starší zvažuje kandidaturu na prezidenta FIA poté, co jej k tomu vyzvaly vlivné osobnosti motorsportu nespokojené se současným vedením. Mohammed Ben Sulayem čelí rostoucí kritice kvůli sérii kontroverzí a odchodů klíčových funkcionářů.
Lewis Hamilton prožil ve Ferrari napjatý víkend. Po sporné týmové režii, váhavém rozhodování a frustraci v rádiové komunikaci se rozhodl osobně uklidnit šéfa Frederica Vasseura. „Nebudu se omlouvat za to, že jsem bojovník,“ vzkázal po závodě. Vasseur jeho emoce chápe.
Argentinský jezdec Franco Colapinto nastoupí do závodního vozu Alpine už při nadcházející Velké ceně Emilia Romagna. Tým se sídlem v Enstone ho povýšil z pozice rezervního jezdce, aby nahradil Jacka Doohana, který odstartoval sezónu.
James Oakes opouští pozici šéfa týmu Alpine F1 po pouhých šesti závodech sezony 2025. Jeho nečekaný odchod naznačuje, že tým se i nadále potýká s problémy, a to jak na trati, tak v zákulisí vedení.
Lewis Hamilton v reakci na své emotivní rádiové výstupy během závodů vysvětlil, že nejde o známku frustrace, ale důkaz, že v sobě stále má vášeň a odhodlání vítězit. Podle něj právě tyto spontánní reakce ukazují, že i po letech v šampionátu mu na výsledcích záleží stejně intenzivně jako na začátku kariéry.