Felipe Massa po návratu za volant formule jedna říká, že i po těžké havárii, kterou prodělal při kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska, je stále ten samý pilot. Znovu však upozornil na fakt, že letos už se závodit nechystá.
Massa v pondělí testoval na okruhu ve Fioranu dva roky starý monopost Ferrari F2007 s pneumatikami z GP2. Ačkoli Brazilec nezajel mnoho kol, prohlásil, že se cítí, jako by se nehoda nikdy nestala. „Uvnitř auta jsem se cítil, jako by se nikdy nic nestalo, jsem pořád stejný bastard, jako předtím,“ prohlásil Massa.
„Všechno šlo dobře, fyzicky jsem se cítil fajn, jako by k havárii z 25. července nikdy nedošlo. Neměl jsem žádné problémy se zrakem a dnes bych byl schopen zajet ne jeden, ale hned dva závody po sobě. Samozřejmě musíme preventivně respektovat lékařské limity, ale po usednutí do vozu mohu říct, že jsem tím, čím jsem byl před nehodou.“
Massa také přivítal v týmu nového kolegu Fernanda Alonsa. Po spíše chladném partnerství s Kimim Räikkönenem neočekává, že budou s Alonsem bůhvíjací přátelé.
„Alonso je profesionál. Takže nevidím důvod, proč by s ním měly být nějaké problémy. On sem nejde, aby se stal mým nejlepším přítelem, důležitý je pracovní vztah.“
Osmadvacetiletý rodák ze Sao Paula se také vyjádřil také k takzvané crashgate, která hýbala médii několik posledních týdnů. Konkrétně pro Massu je zmanipulování loňské Velké ceny Singapuru bolestné, protože prohrál pohár jezdců o jeden bod.
„Pořád jsem dost naštvaný, protože to, co se stalo, neovlivnilo jen závod, ale celý šampionát. Vítězem je stále Alonso, Briatore odešel domů, což nezměnilo nic na tom, co nám ukradli. Je mi to opravdu líto, výsledek šampionátu mohl být jiný.“
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.
Valtteri Bottas prozradil nové detaily o svém přechodu do týmu Cadillac, který se chystá na vstup do Formule 1.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.