Felipe Massa po návratu za volant formule jedna říká, že i po těžké havárii, kterou prodělal při kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska, je stále ten samý pilot. Znovu však upozornil na fakt, že letos už se závodit nechystá.
Massa v pondělí testoval na okruhu ve Fioranu dva roky starý monopost Ferrari F2007 s pneumatikami z GP2. Ačkoli Brazilec nezajel mnoho kol, prohlásil, že se cítí, jako by se nehoda nikdy nestala. „Uvnitř auta jsem se cítil, jako by se nikdy nic nestalo, jsem pořád stejný bastard, jako předtím,“ prohlásil Massa.
„Všechno šlo dobře, fyzicky jsem se cítil fajn, jako by k havárii z 25. července nikdy nedošlo. Neměl jsem žádné problémy se zrakem a dnes bych byl schopen zajet ne jeden, ale hned dva závody po sobě. Samozřejmě musíme preventivně respektovat lékařské limity, ale po usednutí do vozu mohu říct, že jsem tím, čím jsem byl před nehodou.“
Massa také přivítal v týmu nového kolegu Fernanda Alonsa. Po spíše chladném partnerství s Kimim Räikkönenem neočekává, že budou s Alonsem bůhvíjací přátelé.
„Alonso je profesionál. Takže nevidím důvod, proč by s ním měly být nějaké problémy. On sem nejde, aby se stal mým nejlepším přítelem, důležitý je pracovní vztah.“
Osmadvacetiletý rodák ze Sao Paula se také vyjádřil také k takzvané crashgate, která hýbala médii několik posledních týdnů. Konkrétně pro Massu je zmanipulování loňské Velké ceny Singapuru bolestné, protože prohrál pohár jezdců o jeden bod.
„Pořád jsem dost naštvaný, protože to, co se stalo, neovlivnilo jen závod, ale celý šampionát. Vítězem je stále Alonso, Briatore odešel domů, což nezměnilo nic na tom, co nám ukradli. Je mi to opravdu líto, výsledek šampionátu mohl být jiný.“
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.