Bývalí jezdec stáje Super Aguri přiznal, že neustále usiluje o návrat do královny motorsportu a doufá, že se mu to podaří již příští rok. Takuma Sato se s F1 rozloučil poté, co jeho stáj odešla z šampionátu po čtyřech odjetých závodech v roce 2008.
Když se tento japonský jezdec ocitl v roce 2008 bez angažmá zkusil svoje štěstí v několika závodech IndiCar. „Šel jsem na Indy 500 a taky se mi zde naskytly nějaké možnosti(v IndyCar), ale vždycky jsem chtěl být na té nejvyšší úrovni a to je můj cíl,“ řekl. „V F1 mám nedokončenou práci a chci se dostat zpátky, protože teď mám zkušenosti a rychlost,“ dodal a zdůraznil jak pro něj byl letošní závod na Suzuce těžký, když se ho nemohl zúčastnit jako závodní pilot. „Samozřejmě, že nové týmy pro mě představují skvělou příležitost znovu si zazávodit, ale snažím se komunikovat s každým i se současnými týmy, najít jakoukoli možnost a to nejen ve Formuli 1.“ řekl a připouští i možnost, najít si angažmá v Americe. „F1 je v mém srdci, ale o tom jestli dostanu příležitost nerozhodnu já. Existuje spousta faktorů. Dokud ale nebudou brány do F1 100% zavřené, budu na ně neustále tlačit a pokoušet se o návrat.“
Takuma Sato zažil svoji nejúspěšnější sezónu v roce 2004, kdy společně s týmovým kolegou Jensonem Buttonem získali druhé místo v poháru konstruktérů pro tým BAR. Jeho největším úspěchem v monopostu Super Aguri, bylo umístění při GP Kanady 2007, kdy skončil šestý i přes problémy s boxech. Během tohoto závodu se mu podařilo předjet např. Kimiho Räikkönena, Ralfa Schumachera nebo Fernanda Alonsa. Britská ITV ho dokonce označila „Jezdcem dne“.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.