Brazilský pilot Felipe Massa, který se v pondělí poprvé od svého těžkého zranění v kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska objevil v sídle týmu Ferrari v Maranellu, nevyloučil, že by mohl závodit už v závěru sezony v Abú Zabí.
Vicemistr světa Massa prohlásil, že se s jistotou nestačí vrátit při své domácí Velké ceně Brazílie, která se jede už za dva týdny, ale nevylučuje, že bude připraven pro závěrečný závod letošní sezony, Velkou cenu Abú Zabí. "Uvidíme, budu ale potřebovat povolení Mezinárodní automobilové federace. Záleží na testech," řekl Massa. Testovat s dva roky starým monopostem F2007 má už v nejbližší době, stáj Ferrari však vyloučila, že by to bylo už tento týden.
"Pamatuji si naprosto skvěle, jak se řídí závodní auto a chci teď především jezdit," řekl Brazilec, který přiznal, že při nehodě na Hungaroringu měl velké štěstí. "Poškození mohlo být velmi vážné. Mockrát jsem tu nehodu viděl na videu a také sebe bezprostředně po ní, se zraněným okem. Je to šokující. Nemám nejmenších pochyb, že jsem měl velké štěstí," tvrdí Massa, který utrpěl frakturu lebky a zranění oka, když ho do hledí přilby udeřila letící pružina z vozu jeho krajana Rubense Barrichella.
Massa přivítal rozhodnutí Ferrari angažovat dvojnásobného mistra světa Fernanda Alonsa. "Je to velmi dobrý pilot. Budeme dobrá dvojice, ale doufám, že skončím před ním," věří osmadvacetiletý Brazilec, který má v nejbližší době v Maranellu trénovat na simulátoru, plánuje také nějaké technické schůzky a pokračuje v práci na fyzické kondici.
Závěrečný závod sezony, Velká cena Abú Zabí, se jede 1. listopadu.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.