Brazilský pilot F1 Felipe Massa se v pondělí poprvé od červencového zranění vrátil do sídla týmu Ferrari, italského Maranella.
"Konečně jsem zpátky," řekl Felipe Massa, který utrpěl při kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska frakturu lebky, když jej do hledí přilby zasáhl úlomek z jiného vozu. "Tohle je moje druhá rodina, nemohl jsem se dočkat, až ji zase uvidím. S těmi lidmi pracuji už řadu let," vysvětlil Massa. "Teď mohu opravdu říct, že se vracím do práce. Mám toho hodně před sebou, co musím udělat, ale jsem šťastný. V Maranellu to mám rád," dodal.
Osmadvacetiletý Massa má v Maranellu trénovat na simulátoru, plánuje také nějaké technické schůzky a pokračuje v práci na fyzické kondici. Má také testovat dva roky starý monopost F2007 osazený pneumatikami ze série GP2, stáj Ferrari zatím neoznámila přesné datum, nebude to však v tomto týdnu.
Spokojený byl i šéf týmu Stefano Domenicali, když mohl Massu přivítat zpátky. "Je výborné, že je Felipe zase s námi. Volali jsme společně prezidentovi Ferrari Lukovi di Montezemolovi, který Felipeho pozdravil a popřál mu všechno nejlepší. V příštích dnech se mají sejít," řekl Domenicali.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.