Mistr světa z roku 1997 oznámil během GP Singapuru, že se snaží nadále zajistit si místo ve Formuli 1. Pokusil by se tak již o svůj druhý návrat po tom, co byl v roce 2006 nahrazen Robertem Kubicou v týmu BMW-Sauber. Jestli se mu podaří uskutečnit návrat se tak teprve dozvíme.
Villeneuve během GP Singapuru jednal s několika týmy. Jako nejpravděpodobnější možnost se jeví možné angažmá v týmu USF1, ale v úvahu zůstávají i jiné volné sedačky. Bývalí mistr světa mediím potvrdil, že se startovním roštu příští rok pravděpodobně objeví.„Ano, je to pravda, mám v úmyslu vrátit se do formule 1,“ uvedl syn slavného závodníka Gillese Villeneuva.Jacques Villeneuve se o návrat pokoušel po té, co byl vyhozen před posledním závodem z týmu B.A.R.-Honda v roce 2003. Podařilo se mu vrátit hned v roce 2004, kdy nastoupil místo Jarna Trulliho v Renaultu na poslední tři závody sezóny. Za Renault v té době jezdil talentovaný testovací francouzský jezdec Franck Montany, ale především zájmy Bernieho Ecclestonea a Flavia Briatoreho mít v kokpitu slavné jméno, tuto logickou volbu zastavily. Villeneuve se v roce 2005 přesunul do Sauberu, který opustil, už v barvách stáje BMW-Sauber, před GP Turecka 2006 a byl nahrazen Robertem Kubicou.Jeho nejlepším výsledkem po návratu do Formule 1 je 4. místo z GP San Marina 2005. Comeback mu tak vůbec nevyšel. Podaří se mu napravit reputaci a odvést lepší výkony? Dostane vůbec možnost za nějaký tým závodit?
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.