Okruh vo Fuji predstavuje pre všetkých veľkú neznámu. Jazdcom tak neostáva nič iné, len si spraviť pohodlie v simulátore a trať vo Fuji dostať do rúk aspoň takouto cestou. Felipe Massa nie je v tomto smere výnimkou.
Lewis Hamilton a Fernando Alonso sú pravidelnými návštevníkmi simulátora vo svojom tíme. Ich najväčší rivali z tímu Ferrari ten svoj vyvíjajú takisto, Felipe Massa v ňom strávil celý deň. Obmedzenie testov a nové trate donútili tímy vyvíjať čo najlepšie simulátory. Používajú ich nielen na zoznámenie sa s traťou, ale aj na skúšanie nastavenia. "Tak ako väčina jazdcov, aj ja som sa usadil v simulátore v našej továrni, aby som sa naučil trať vo Fuji," opisuje Felipe. "Minulý utorok som v ňom strávil celý deň, aby som vedel, kde je aká zákruta a aby som sa s okruhom zžil. V piatok pred Veľkou cenou tak budem s traťou oboznámený, minimálne budem vedieť, ktorým smerom sa budú uberať jednotlivé zákruty." "Bol to užitočný deň. V tíme simulátor neustále vyvíjame, stále totiž nedosahuje takej úrovne, akú by sme chceli. Tvrdo na tom pracujeme, ale žiada si to svoj čas. Pred víkendom, aký nás čaká, je to však vždy užitočná hračka," dodal brazílsky jazdec.
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.