Ferrari si v Las Vegas dojelo pro dobrý výsledek, když skončilo s oběma vozy před McLarenem, se kterým bojuje o konstruktérský titul. Uvnitř týmu to však vře.
Start sobotního závodu vyšel Leclercovi náramně, když se dostal před Pierra Gaslyho i svého týmového kolegu Carlose Sainze na druhou příčku za Georgea Russella. Max Verstappen si za nimi v pohodě kontroloval pozici před svým největším rivalem Landem Norrisem a v pohodě si dojel pro svůj čtvrtý titul.
Úplně jiná atmosféra však panovala v rudém týmu, když Leclerc přišel o svou pozici poté, co mu závodní inženýr Bryan Brozzi řekl, že na něj Sainz nebude vyvíjet tlak. Jenže ten najednou před druhými zastávkami zabral, navzdory týmovému pokynu jej po přezutí předjel a nakonec se radoval třetího místa na pódiu.
"Jako vždycky. Ano, odvedl jsem svou práci. Ale když to mám říct hezky, tak se mnou k**** pokaždé vy****. Pokaždé k****. Není to hezké, sotva hodné respektu. Vím, že bych měl držet hubu, ale v určitou chvíli to je vždycky stejné, k****," nadával naštvaný Leclerc do rádia.
Sainz se po delší pauze k incidentu konečně vyjádřil: "Souhlasil jsem s tím, že nebudu hovořit s médii, jelikož vždy, když s nimi promluvím, tak je z toho pozdvižení. Souhlasil jsem s ním, že k tomu do médií nic nebudu říkat."
"Je to mezi mnou a ním. Nikdy nemluvím do rádia, nikdy nemluvím s médii, protože to nemám rád. Není to hezká věc. Není to nezbytné," odmítá Španěl celou záležitost blíže vysvětlit.
Za Ferrari mu zbývají odjet poslední dva závody, jelikož na jeho místo přijde Lewis Hamilton z Mercedesu. S týmem se chce rozejít co nejlépe, ideálně vítězstvím ve snaze dostihnout McLaren, který má na prvním místě náskok 24 bodů. Příští rok Sainz už takovou šanci u Williamsu mít nebude.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.