Šéf Red Bullu Christian Horner nevyloučil možnost, že se k nim od příští sezóny připojí Carlos Sainz, jenž si hledá místo. Nahradí Sergia Péreze a stane se týmovým kolegou Maxe Verstappena?
Španěla u Ferrari na konci roku nahradí Lewis Hamilton, proto si aktivně hledá místo. Po svém víkendovém vítězství v Austrálii je horkým zbožím, které zajímá i Red Bull. Ten se zřejmě rozloučí se Sergiem Pérezem, jenž stále zaostává za očekáváními, mezi kandidáty na jeho sedačku patří také piloti dceřiné stáje Daniel Ricciardo a Juki Cunoda.
Sainz se s Verstappenem v jednom týmu již setkal: v roce 2015 spolu oba závodili za Toro Rosso. Podle Helmuta Marka však spolu nevycházeli, což nakonec vedlo k tomu, že Carlos opustil rodinu Red Bullu a v roce 2018 začal jezdit za Renault.
Mohl by se příští rok vrátit? "Na základě takové výkonnosti nemůžete nic vylučovat," odpovídá Horner. "Zkrátka si chceme počkat. Závod Checa [v Austrálii] byl narušen, ale prožil skvělý vstup do sezóny, nejsme v nějaké zoufalé časové tísni."
"Carlos je jediný jezdec, který porazil Red Bull, zdá se tedy být naším nepřítelem," pokračuje, který oceňuje jeho kvality a uvažuje o něm jako o jednom z kandidátů na sedačku u svého týmu.
Ricciardo, který mezi ně také patří, neprožívá moc dobrý vstup do sezóny. Zatímco Cunoda naposledy dojel na sedmém místě, Daniel je zatím bez bodu a během úvodního tréninku na Velkou cenu Japonska příští pátek jej v kokpitu nahradí japonský mladík Ajumu Iwasa, jenž letos závodí v Super Formuli (předchozí dva roky strávil v F2).
"Prožil náročný víkend. Moc jsem se na jeho závod ještě nedíval, ale vypadalo to, že měl v závodě docela podobné tempo jako Juki. Měl náročný den, když mu škrtli čas, tak jsem ho chtěl jen trochu povzbudit," komentuje rozhovor s Danielem na startovním roštu krátce před startem.
Jakou šanci má Ricciardo na to, aby se stal příští rok týmovým kolegou Verstappena právě on? "Myslím, přemýšlet o tom je ještě příliš brzy v tomto roce. Juki je velmi rychlý pilot, víme to, ale chceme mít tu nejlepší jezdeckou dvojici, kterou mít můžeme," podotýká Horner.
"Někdy se také musíte poohlédnout mimo vlastní zdroje. Máme vítězného nezaměstnaného pilota, trh je s určitými jezdci docela pohyblivý," uzavírá šéf Red Bullu s odkazem na výše uvedeného Sainze.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.
Lewis Hamilton se letos sžívá s novým prostředím ve Ferrari po dvanácti letech u Mercedesu. Už teď ale vzhlíží k roku 2026 s jasným požadavkem.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.
Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.