Carlos Sainz promluvil po předsezónních testech o výkonnosti nového vozu Ferrari i o své budoucnosti, v níž by rád získal titul mistra světa.
Španěl v současné době přemýšlí o svém dalším velkém kroku ve Formuli 1, po sezóně jej totiž u Scuderie nahradí sedminásobný šampion Lewis Hamilton, který šokoval svým rozhodnutím opustit Mercedes. Čtvrtý rok v Maranellu bude pro Carlos tedy také rokem posledním.
"Pokud existuje jedna věc, kterou jsem v posledních letech měl, pak to byla stabilita. Půjde o můj čtvrtý rok s tímto týmem a cítím se být připraven brát můj čtvrtý rok u Ferrari jako dobrou výzvu," popisuje Sainz, jenž minulý týden zajel nejrychlejší čas během předsezónních testů v Bahrajnu.
"Samozřejmě příští rok půjde o jiný tým, přestoupím někam jinam, ale stále ještě nevím kam. Nechám si nějaký čas na rozhodnutí, aby šlo o dobré rozhodnutí pro mě, pro mou kariéru - místo, kde strávím další tři či čtyři roky," pokračuje.
"Abych to mohl udělat, potřebuji vidět celou situaci, hovořit se všemi týmy a zjistit, kdo mi nabídne nejlepší šanci na to, abych se stal v budoucnu mistrem světa," přibližuje své přání Sainz.
O dojmech z nového vozu Ferrari, s nímž minulý týden v Bahrajnu zvládl celkově 224 kol, uvádí spokojeně: "Proskenovali jsme celé nastavení, prošli jsme všechno v autě a zdálo se, že odpovídá a reaguje dobře."
A jak jsou na tom s výkonností ve srovnání s Red Bullem, který svých nejlepších časů dosáhl na tvrdších směsích pneumatik? "Pokud jde o výkonnost, pak samozřejmě nemám ponětí. Můžu říct jen to, že Red Bull vypadá velmi rychle. Ale kromě toho nic jiného."
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.