Carlos Sainz promluvil po předsezónních testech o výkonnosti nového vozu Ferrari i o své budoucnosti, v níž by rád získal titul mistra světa.
Španěl v současné době přemýšlí o svém dalším velkém kroku ve Formuli 1, po sezóně jej totiž u Scuderie nahradí sedminásobný šampion Lewis Hamilton, který šokoval svým rozhodnutím opustit Mercedes. Čtvrtý rok v Maranellu bude pro Carlos tedy také rokem posledním.
"Pokud existuje jedna věc, kterou jsem v posledních letech měl, pak to byla stabilita. Půjde o můj čtvrtý rok s tímto týmem a cítím se být připraven brát můj čtvrtý rok u Ferrari jako dobrou výzvu," popisuje Sainz, jenž minulý týden zajel nejrychlejší čas během předsezónních testů v Bahrajnu.
"Samozřejmě příští rok půjde o jiný tým, přestoupím někam jinam, ale stále ještě nevím kam. Nechám si nějaký čas na rozhodnutí, aby šlo o dobré rozhodnutí pro mě, pro mou kariéru - místo, kde strávím další tři či čtyři roky," pokračuje.
"Abych to mohl udělat, potřebuji vidět celou situaci, hovořit se všemi týmy a zjistit, kdo mi nabídne nejlepší šanci na to, abych se stal v budoucnu mistrem světa," přibližuje své přání Sainz.
O dojmech z nového vozu Ferrari, s nímž minulý týden v Bahrajnu zvládl celkově 224 kol, uvádí spokojeně: "Proskenovali jsme celé nastavení, prošli jsme všechno v autě a zdálo se, že odpovídá a reaguje dobře."
A jak jsou na tom s výkonností ve srovnání s Red Bullem, který svých nejlepších časů dosáhl na tvrdších směsích pneumatik? "Pokud jde o výkonnost, pak samozřejmě nemám ponětí. Můžu říct jen to, že Red Bull vypadá velmi rychle. Ale kromě toho nic jiného."
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.
Lewis Hamilton se letos sžívá s novým prostředím ve Ferrari po dvanácti letech u Mercedesu. Už teď ale vzhlíží k roku 2026 s jasným požadavkem.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.