Smlouva Carlose Sainze s Ferrari platí až do konce sezony 2024. Španělský jezdec však chce brzy dohodnout její prodloužení.
„Do sezony 2024 nechci vstupovat s tím, že nebudu vědět, kde je moje místo pro sezonu 2025. Už jsem si tím prošel v Red Bullu a v Renaultu, přičemž pro sportovce to rozhodně není ideální situace. Pokud bychom se s Ferrari nedohodli, musel bych se poohlédnout jinde, to je jasné, ale Ferrari je pro mě jednoznačnou prioritou," hlásí Sainz.
V poslední době se přitom rozmnožily spekulace o Sainzových námluvách s Audi. V německém týmu by jej údajně rád viděl Andreas Seidl, který Sainze dobře zná díky společnému působení u McLarenu. Takové zvěsti ale rodák z Madridu rázně dementuje. „Upřímně nevím, proč někdo přichází s něčím takovým, jsou to nesmysly. Asi je to práce novinářů z menších stránek, kteří chtějí získat pozornost. V současnosti jednám pouze s Ferrari."
Jen dodejme, že druhý jezdec Scuderie Charles Leclerc má podle italských médií na stole nový kontrakt, který by měl být v brzké době podepsán. Pokud se tak opravdu stane, nepotvrdí se spekulace o Leclercově přesunu k Mercedesu.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.