Sergio Pérez udělal během posledních dvou závodních víkendů celkem výrazné chyby. Vyjádřil se k nim odborný konzultant Red Bullu Helmut Marko.
„Musí se soustředit na svou práci a hlavně sám na sebe. Jeho cílem je za každou cenu porazit Maxe, z čehož pramení chyby. Musí být více koncentrovaný. Bojuje až příliš na hraně. Ve Španělsku předvedl po chybě v kvalifikaci dobrý závod, což je prvním krokem k lepším zítřkům," popisuje Marko.
Checovi možná pomůže situace v šampionátu. Verstappen má nyní v jezdeckém bodování komfortní náskok. Mnozí tvrdí, že už teď je o mistrovském titulu rozhodnuto. Právě to je aspekt, který Mexičanovi může pomoci k uvolněnějším výkonům bez tlaku. První možnost získat zpět ztracenou půdu pod nohama bude mít Pérez za týden v Kanadě, kde potřebuje zajet čistý závodní víkend.
„V posledních závodech chyboval, nevyužil potenciál vozu, který měl k dispozici. Naši důvěru ale neztrácí, Sergio je důležitou části našeho týmu, podstatným dílkem skládačky, který je potřeba k tomu, abychom skončili tam, kde chceme být. Naším cílem je skončit na prvním a druhém místě mezi jezdci a vyhrát Pohár konstruktérů," dodává Helmut Marko.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.