McLaren má nového technického ředitele pro inženýrství a design. Stal se jím Rob Marshall, který přichází z Red Bullu. Do funkce nastoupí počínaje 1. lednem 2024.
Marshallův konec už potvrdil také Red Bull. Uznávaný odborník s okamžitou platností skončil v pozici hlavního inženýra a nastoupil na nucenou dovolenou. Marshall pracoval pro Red Bull dlouhých sedmnáct let. V McLarenu jej čeká nová výzva. V rámci technického oddělení McLarenu bude Marshall úzce spolupracovat s Peterem Prodromouem a Davidem Sanchezem, jenž do Wokingu nedávno dorazil z Ferrari.
„Jsem moc rád, že Rob nastupuje do McLarenu. Získáváme velmi zkušeného inženýra s mnohaletou praxí v našem sportu. Poledních sedmnáct let působil u Red Bullu, kde získal mnoho odborných zkušeností a podílel se na velkých úspěších, které stáj získala Lidský kapitál je pro nás velmi důležitý, v poslední době jsme hodně pracovali na tom, abychom inženýrské zdroje v McLarenu posílili," říká šéf stáje Andrea Stella.
K velkým změnám nejen v rámci inženýrského složení, ale také ve struktuře jako takové, McLaren sáhl zejména pod vlivem nepovedeného stratu do letošní sezony. Tým opustil bývalý technický ředitel James Key a někteří další inženýři. Za novou výzvou se vydal rovněž Andreas Seidl, z něhož se v dohledné době stane šéf projektu Audi ve Formuli 1.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.