McLaren má nového technického ředitele pro inženýrství a design. Stal se jím Rob Marshall, který přichází z Red Bullu. Do funkce nastoupí počínaje 1. lednem 2024.
Marshallův konec už potvrdil také Red Bull. Uznávaný odborník s okamžitou platností skončil v pozici hlavního inženýra a nastoupil na nucenou dovolenou. Marshall pracoval pro Red Bull dlouhých sedmnáct let. V McLarenu jej čeká nová výzva. V rámci technického oddělení McLarenu bude Marshall úzce spolupracovat s Peterem Prodromouem a Davidem Sanchezem, jenž do Wokingu nedávno dorazil z Ferrari.
„Jsem moc rád, že Rob nastupuje do McLarenu. Získáváme velmi zkušeného inženýra s mnohaletou praxí v našem sportu. Poledních sedmnáct let působil u Red Bullu, kde získal mnoho odborných zkušeností a podílel se na velkých úspěších, které stáj získala Lidský kapitál je pro nás velmi důležitý, v poslední době jsme hodně pracovali na tom, abychom inženýrské zdroje v McLarenu posílili," říká šéf stáje Andrea Stella.
K velkým změnám nejen v rámci inženýrského složení, ale také ve struktuře jako takové, McLaren sáhl zejména pod vlivem nepovedeného stratu do letošní sezony. Tým opustil bývalý technický ředitel James Key a někteří další inženýři. Za novou výzvou se vydal rovněž Andreas Seidl, z něhož se v dohledné době stane šéf projektu Audi ve Formuli 1.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.
Ferrari oznámilo, že během středečního filmovacího dne na okruhu Mugello usednou do vozu oba jeho jezdci – Lewis Hamilton i Charles Leclerc. Italský tým zde poprvé nasadí nové zadní zavěšení, které má být klíčové před nadcházející Velkou cenou Belgie.
Helmut Marko oznámil, že Max Verstappen může očekávat řadu technických vylepšení před posledními dvěma závody před letní přestávkou. Rakouský poradce Red Bullu potvrdil, že tým připravil několik důležitých upgradů, které by měly pomoci Verstappenovi udržet tempo v boji o šampionát.
Lando Norris označil své vítězství na Velké ceně Velké Británie 2025 za nejdůležitější moment své dosavadní kariéry. Emotivní triumf před domácím publikem pro něj znamená naplnění dlouholetého snu.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.